Hoi allemaal. Mijn zoontje is volgende maand jarig.. En volgende week wil ik alvast met de uitnodigingen beginnen. Ik wil de verjaardag in 2 keer vieren omdat onze huiskamer niet groot is, en onze familie dus wel haha! Ik wil het denk ik s'ochtends en smiddags vieren.. Welke tijden zouden jullie dan doen?
Allereerst gefeliciteerd! Met de a.s. verjaardag en dat jullie voor een tweede kindje gaan ,wat leuk Afijn, slaapt hij nog tussen de middag? Zou dan sochtends vanaf 10uur tot hij normaal gesproken gaat slapen, en smiddags een half uurtje/45min nadat hij wakker is tot ??.?? Gewoon begin en eindtijden erbij zetten, is t duidelijkste en lekker op normale tijden naar bed brengen. Houdt hij zn eigen ritme en is t voor de visite ook duidelijk dat t de hoogste tijd is
Slaapt hij tussen de middag? Ik zou dan denk ik kiezen voor 9.30-10.00-13.00 ( en dan echt weg iedereen ) en 15.00-17.00 of eventueel mee eten 's avonds.
Tussen 09:30 en 12:00 en 15:00 en 17:30 zou ik doen als je het perse wilt opsplitsen. Rekeninghoudend met het middagslaapje.
Dankje Manu Ja hij slaapt nog wel.. Meestal van 12.00uur tot 13.00uur Ja begin en eindtijden zet ik er inderdaad bij! Heb ik vorig jaar ook gedaan, en dat was ideaal.. Half tien is wel heel vroeg denk ik haha.. Ik hoop maar dat de familie niet gaat zeuren dat het te vroeg is haha