Bijna....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door whitesaber, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Mijn zoon heeft een klamboe om zijn ledikantje en gisteren zoals altijd check ik de binnenkant voor muggen
    Bijna liep ik de kamer uit langs zijn bedje toen ik een zwart vlekje langs mijn ogen zag gaan....

Een mug!
    Heb dat ding snel uit de klamboe gehaald en wat was ik blij!!!

BIJNA was mijn zoon HET lekkere hapje voor de nacht...

....Zo blij...

2. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Haha nou kan me voorstellen!! Ik word zelf al gek van de jeuk als ik een muggenbult heb, voor die kleintjes helemaal zielig...

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Zowel ik als Kinley hebben totaal geen last van muggebulten, we hebben ze wel maar ze jeuken niet en blijven erg klein.

Jan en Kylian hebben er veel meer last van. Kylian krijgt er echt hele grote bulten van en Jan blijkt er allergisch voor te zijn, als die gestoken wordt reageert zijn lichaam meteen met een ontstekingsreactie zodat hij weer aan de antibiotica kan.
    Voor hen gebruiken we muggenmelk met deet erin (maar dat mag je pas vanaf 3 jaar gebruiken)
    Tot die tijd ben je afhankelijk van klamboe (maar die van mij beginnen daar mee te trekken) of zo'n ding in het stopcontact.
    Muggen houden ook niet van wind dus we hebben allemaal een plafondventilator. Natuurlijk tegen de hitte maar dat de muggen dan ook wegblijven is wel een fijne bijkomstigheid.

Groetjes Anita

4. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Gelukkig dat je die mug te pakken hebt gehad, pff, wat een rotbeesten. Een beetje bloed pakken, ala, maar dan ook nog zo'n jeuktroep terugspuiten, dat vind ik gewoon gemeen! Hahaha en dat van zo'n klein beessie. Mijn zoontje heeft al wel wat bultjes, maar volgens mij nog geen last ervan. En dan hebben we nog wel horren voor elk raam in huis. Dus we hebben er gelukkig al heel wat minder dan zonder horren...

5. whitesaber

Ja ik heb de klamboe met stoeltjes aan de zijkant strak getrokken zodat hij er niet bij kan (nog niet haha)

Er bestaat zelfs een klamboe die je over het campingbedje kan trekken maar dan is het net alsof je kindje in een gevang zit...

En ook waaiers aan het plafon maar nog niet in de kamer van mijn zoon wil niet dat hij verkleumd...

Ik ben ook allergisch voor muggen daarom ook mijn angst om er 1 op te sluiten in de klamboe van mijn zoon...
    Voor het zelfde geld is hij ook allergisch...

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Toen ik je post zag dacht ik even dat je zoon bijna de klamboe te pakken had en erin was gedraaid. Vooral met oudere kindjes kan dat nog al eens gebeuren.

7. whitesaber

Oeh een rilling ging even over mijn rug...
    Wil dat echt niet meemaken...

Zal het nog beter in de gaten houden...

Al heb ik gister ochtend even gedacht dat dat het geval was...
    Hoorde namelijk een gekreun achtige geluid en ik sprintte naar boven!
    Was het een duif...
    ;)

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Zo zijn wij ook al eens als een speer naar boven gegaan om erachter te komen dat het de kat van de buren was :D

Deel Deze Pagina