leuke kledingtips

Discussion in 'Baby en dreumes' started by moontje2008, Feb 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    misschien weet iemand nog leuke sites, iemand die mooie kleren maakt voor een schappelijke prijs of iets anders wat met baby kleding te maken heeft.

mijn tip: koop bij de zeeman of hema een wit t-shirtje, je gaat naar www.applicatie-en-zo.nl en koopt wat applicaties, strijkt ze op je t-shirt en voila!

2. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    leuke tip... maar is dit reclame voor je eigen site ???

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    nee hoor! kreeg deze tip van mijn zus en die kreeg hem weer van een vriendin.. je hebt nog veel meer van die applicatie opstrijk sites, gewoon zoeken op applicaties op google of op marktplaats.

Vind het zo leuk om Eef weer eens wat anders aan te trekken, vind hema ook leuk, maar woon in een dorp en als de hema weer wat nieuws in de collectie heeft dan loopt het halve dorp er mee en op deze manier heb ik toch eens wat anders! zal de link wel even verwijderen als dat niet mag, maar had het niet als reclame bedoeld!

Nou, nog meer leuke crea kleren tips voor baby's??

x

4. foetbal

foetbal Actief lid

Feb 20, 2008
    209
    0
    0
    Ik heb een hele creabea schoonzus. Heeft vorig jaar iets gebreid uit een boekje. Ik ben helemaal niet van de kriebeltruien, maar het was wel heeel erg leuk. Van een aantal mensen vraag gehad waar we dat gekocht hadden.....
    Voor deze zomer maakt ze weer een vestje.

5. mama juul

mama juul Lid

Dec 25, 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lullige gedachte eigenlijk : reclame voor je eigen site.....

6. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ja! Ik heb een tip!

Het blad heet Phildar en het is blijkbaar een begrip in de wereld van het breien. Maar ze hebben nu een blad voor mensen die niet kunnen breien met allemaal babykleertjes! Echt, zelfs een a-crea type als ik kan dit! Alles staat uitgelegd, van een simpele steek, tot het maken van sokjes, truitjes, poncho's, mutsjes, en écht ook hele leuke dingen, geen geitenwollensokken truien ofzo. Staan er ook wel een paar van in, maar ook echt leuke, hippe dingen! Ik heb gewoon serieus zelf sloffen voor madam gebreid, hoe lollig!

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Breien? Kijk op www.garnstudio.com daar staat echt vanalles. Ik heb er al veel van gemaakt. Phildar is bij mij ook bekend, mooi blad. Patronen kloppen goed.

En op grote pennen een sjaal of dekentje breien is zo gedaan hoor, lekker voor de tv!

8. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

:( Beetje flauw

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    had ik ook een beetje eerlijk gezegd..

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    waar kan ik de phildar kopen? op die breisite staan echt zulke leuke dingen!!

Share This Page