Gaan jullie iets speciaals maken? Normaal gestoken gaan wij uit eten, maar met de kleine erbij wordt het lastig Hebben jullie suggesties voor recepten? Ik kan helaas niet te lang in de keuken staan, omdat mijn zoon hangerig is
Hi! WIj eten niets speciaals. Moet staks aan het werk, dus het word voor mij een brood dag. Mijn vriend haalt een kliekje macaroni uit de vriezer. Is het een idee om iets lekkers te laten bezorgen? Succes!
Nee hoor, niks speciaals. Wij vieren sowieso geen valentijnsdag, en lekker koken doen we elke dag al .
Ik heb de griep dus ik denk hier niks uitgebreids. Maar als je niet te lang in de keuken wil staan is misschien een ovenschotel wel wat, dat is vaak kort voorbereiden en lang in de oven. Kaarsjes, lekker drankje en mooie glazen op tafel, servetten en achtergrondmuziekje en het is net alsof je uit eten bent
Ik heb afgelopen vrijdag al speciaal gekookt voor Valentijnsdag omdat ik straks moet werken. Venkelsoep (als cappuccino) Bulgursalade met halloumi chocoladefondue met vruchten
Hier niets speciaals! Ik moet straks voor werk naar een vergadering, eerst een uur rijden, dan een uur vergaderen, dan tijdens de spits weer terug naar huis, dus ik zal wel laat thuis zijn... Mijn man heeft - hoe romantisch - al zijn vrienden uitgenodigd om voetbal bij ons te kijken, dus wij slaan even over.....
We gaan iets bestellen, dat vinden we gezellig. En is voor mij lekker relaxed want dan hoef ik niet te koken. Het word, vis met friet of New york pizza.
Ow is dat vandaag Die commercie doen we niet aan. We weten datw e van elkaar houden en af en toe iets geven/krijgen is leuk maar niet verplicht.