Hallo dames, Ik heb 2 lieve kinderen mijn dochter is 14 weken en mijn zoon 2,5 Nu zit ik wat te knoeien met het schema van mijn dochter op de dagen dat de oudste naar de peuter gaat. Ik was wel benieuwd naar hoe andere mama's dat doen. Meestal kwam het allemaal precies goed uit. Dochter kwam rond 4/5 uur in de nacht kreeg fles, ging weer slapen tot ongeveer 8 werd ze niet wakker maakte ik haar wakker en brachten we zoon naar de peuter. Dan thuis de fles en rond 9:30/ 10 in de wagen slapen Net voor 11 richting de peuter om zoon weer te halen en dan en dan thuis weer de fles Rond 14 weer een fles Dan rond 17 weer een fles en dan rond 20 En dan op bed om weer rond 4/5 te komen Nu slaapt ze steeds vaker langer door en komt ze rond 6 uur soms ook wel 7 Gister kwam ze plots om 23:15 (doet ze anders nooit) dus vanochtend rond 6:30 wakker voor fles (110 cc) Rond 8:00 was mevrouw moe dus in de doek gedaan en rond 8:30 en nog maar even een blokje om met de hond. Om 9:15 thuis en mevrouw was weer wakker dus flesje maar gegeven (100 cc) om 10:00 moe dus in de kinderwagen gelegd. Rond 10:50 naar de peuter gegaan om zoon op te halen rond 11 uur werd ze in de wagen wakker. Eenmaal thuis was ze klaarwakker dus maar weer een beetje te drinken aangeboden (50 cc gehad) Nu ligt ze weer op bed en hoop ik nog rond 14/ 17 en 20 een fles te kunnen geven. Vind het lastig puzzelen omdat ze als ze in de wagen of doek in slaap valt ze altijd wakker word wanneer ik weer thuis ben. Hoor graag jullie ervaringen
Misschien snap ik het niet helemaal, maar wat is precies het probleem? Hier een baby van 13 weken en ook niet altijd hetzelfde schema (loopt ook nog een peuter rond). Soms ligt dat aan de baby, soms aan de dagindeling. Het zij zo...... Ben zelf meer van 'go with the flow'....
Heb ik gezegd dat er een probleem was??? Was gewoon benieuwd naar hoe andere mama's dit doen, aangezien ik het soms best lastig vind