Nog steeds mank...... Loopt wel en speelt wel, maar helaas geen duidelijke verbetering. Lip gaat goed en eten is weer volledig normaal gelukkig. Vraag me af hoe lang ik dat mank lopen aan moet kijken...... Ben al bij de HAP geweest en de drempel wordt voor mij dan hoog om met dezelfde klacht weer te gaan...... (de drempel om een arts te bezoeken is sowieso al hoog.....)
Dan moet je jezelf er echt toe zetten en naar je eigen huisarts bellen. Als er echt iets niet goed blijkt met zijn voetje ben je verder van huis! Sorry dat ik het zeg maar vind het vreemd dat je nog steeds niet naar je eigen huisarts bent geweest. Kom op meid zet je eroverheen en bel!!
Mijn peuter (december 2 geworden) heeft 2 weken geleden ook een rare val gemaakt tijdens het stoeien met grote broer. Eerst wel even brullen, maar daarna doorspelen. Ook mank, en iets meer tillen. Maar toch ook wel doorgaan. Het is nu een halve week over. De eerste halve week was het heel duidelijk, daarna werd het wel steeds iets beter, en nu rent hij weer normaal zijn rondjes..
Dat ik nog niet naar de eigen HA heb gebeld is vanwege de arts bij HAP...... Volgens haar kon er gewoon echt niks stuk zijn, dan zou hij meer pijn aangeven en niet willen spelen en lopen. Daarbij nog de preek gekregen dat röntgenstraling slecht is..... Hij zou zelf goed kunnen bepalen wat hij wel en niet kan doen en dat kon geen kwaad. Op een foto zouden ze toch niks zien. Dus nu aan mij hoe lang ik het aan wil kijken. Hij klaagt nu niet over zijn been. Thanks voor alle reacties, helpt me wel in de overwegingen.
Sommige kinderen kunnen meer pijn verdragen zonder het te uiten dan andere kindjes. Bel je ha even op voor telefonisch advies. Wanneer zij het nodig vinden dat je langs komt. Dan heb je een richtlijn. Ik heb ooit mijn vinger uit de kom gehad en gebroken. Hap gaf aan dat het niet mogelijk was, of je pezen kunnen het niet aan of je bot. Maar niet en en. Na het terugzetten van mijn vinger maakte de seh toch een foto. En ook gebroken. Een ha bij de hap kan niet alles weten
Dochter van een vriendin heeft een week rondgelopen met haar schouder uit de kom, nooit geklaagd over pijn, ze gebruikte haar arm gewoon ineens minder. Ik zou dus zeker naar jullie eigen huisarts gaan en daar aandringen op verder onderzoek!
Mijn dochter heeft vorig jaar haar arm gebroken na een val van de bank. Ik twijfelde net zo als jij en steeds als ik op het punt stond de HA te bellen, leek het weer over. Uiteindelijk na anderhalve week toch naar de HA gegaan omdat het me niet lekker zat dat ze haar armpje niet meer bij alles gebruikte. De HA dacht (net als de CB arts een week eerder) dat er niks mis was maar toch foto's gemaakt en jahoor... nou mijn meisje was dus ook echt een bikkel want ze gaf verder geen krimp. Was in het ziekenhuis ook fanatiek aan het spelen en slepen met spullen, ik voelde me gewoon lullig dat ik daar was met een kind dat duidelijk niks mankeerde.. todat er dus wel een breukje bleek te zitten. Toen voelde ik me enorm schuldig dat ik pas zo laat foto's heb laten maken. Ik zou dus toch weer heengaan en een foto laten maken in het ziekenhuis
Thanks voor de reacties...... Jullie hebben me wel overtuigd er nog eens naar te laten kijken. Misschien ben ik dan de overbezorgde moeder, maar hij loopt sinds zijn val zondag mank, gaat wel 'gewoon' door. Maar er moet toch een reden zijn voor het mank lopen. Bij de HAP vonden ze dat hij geen duidelijke pijn aangaf, maar hij is ook nog maar 2. Mank lopen is toch ook een uiting van pijn......
Mank lopen lijkt me niet goed nee. Eigenlijk zou ik inderdaad gewoon de Hap laten voor wat het is en je moedergevoel volgen! Niet om lullig of lollig te zijn maar ik zat een keer op kerstavond met mijn hamster bij de spoedkliniek van de dierenarts vanwege mank lopen (bleek gebroken pootje zijn). Om aan te geven dat een kind toch echt wel even gezien zou moeten worden!