dreumes heeft knobbeltje in zijn nek..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door babywish84, 24 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    Mijn zoontje van 14 maanden heeft n soort knobbeltje in zn nekje..
    Ongeveer vanaf zn oorlel 1,5cm naar beneden.
    Het zit echt onder de huid en je ziet het vooral als hij zn hoofdje schuin houdt.
    Het zit "los", je kan het bewegen en hij heeft er volgens mij geen last van als ik er aan kom..
    Weet niet zo goed wat ik er mee moet, wil niet zon moeder zijn die voor ieder wissewasje bij de HA zit..
    Zijn er andere die hier ervaring mee hebben???
    Of toch de huisarts bellen?

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Het kan een kliertje zijn die een beetje opgezet is. maar als het jou niet lekker zit gewoon ff de HA bellen.

Je kan ook het weekend het even aankijken en als het niet wegtrekt alsnog de dokter even bellen maandag

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Er is maar een iemand die dat kan beoordelen en dat is toch echt je eigen huisarts!

En ik ben zo'n moeder die wat betreft mijn dochter bij twijfel altijd naar de huisarts gaat. Gelukkig neemt mijn super fijne huisarts me altijd serieus en hij zegt zelf altijd "bij twijfel altijd bellen liever 10 keer teveel dan 1 keer te weinig"

Wij kunnen hier wel allemaal uitspraken gaan doen, maar daar schiet je verder ook niets mee op. Je huisarts bellen is de enige oplossing als het je niet lekker zit. Ik zou hiermee in elk geval zeker naar de huisarts zijn gegaan.

4. oxbow

oxbow Niet meer actief

mijn zoontje heeft het ook en het is een kliertje of een spierknoop.
    Zolang je een knobbel kan bewegen is de kans dat het ernstig is heel klein.

Maar bij twijfel altijd huisarts bellen, maar ik denk zelf dat het iets onschuldigs is, maar altijd moeilijk oordelen vanaf een scherm.

Deel Deze Pagina