Isabella of Sara(h) Niet met een Z. Dat is een winkel. Krijg dsn een kijk mijn ouders proberen uniek te zijn met een klasieke naam. En daarnaast zou ze altijd haar naam moeten spellen. Mensen gaan het fout spelen. Dat vind ik sneu
Volgens mij werd de naam Zara al gebruikt voordat de winkel bekend werd. Ik ken nl een Zara van in de 40. En de naam kan je op verschillende manieren spellen. Sara, Sarah of Zara. Ik denk dat mensen zowiezo wel vragen hoe je het moet spellen. Mijn naam kan je ook op verschillende manieren spellen en krijg vaak ook die vraag. Het heeft niets van mijn levensgeluk afgenomen, en ik heb het nooit als een probleem ervaren
Zara vind ik natuurlijk nog steeds leuk Maar even over Zana gesproken, vind ik het net een Lana maar dan voor de originaliteit met een Z. Dat is mijn mening, doe wat goed voelt.
Ik vind ze eigenlijk alledrie wel mooi. Nanne als je gaat voor de wat meer down to earth, klassieke namen. Zara als je voor een mooie korte, vrouwelijke naam gaat. Isabella (Waarschijnlijk afgekort tot Isa?) als je voor de hele sjieke tour gaat. Opvallende top3 in elk geval. Meestal liggen ze qua gevoel dichter bij elkaar.
Ja wij hebben een vrij brede smaak en dat is nu best lastig hihi. Isabella willen we dan inderdaad als roepnaam Isa. Vind het zo moeilijk aangezien wij zelf simpele namen hebben en eigenlijk ook simpele mensen zijn :-D
Maar we willen geen simpele naam hoor! We houden wel van iets aparter... Pff gelukkig moet ik nog even maar word wel een keer tijd dat we gaan kiezen!