Help! Driftige dreumes 17 maanden.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luuz, 17 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Adi
    wat sneu voor Aldin:( Hopelijk doen de buisjes straks hun werk:)

Blup
    het is ook puur uitproberen.. Zoals ik eerder al zei, het is 's nachts precies hetzelfde als overdag..Puur drammen en zn zin krijgen.. Je hoeft de kamer maar in te lopen en hij gaat liggen, doet zijn oogjes dicht, maar gaat niet slapen.. Uiteindelijk ben je dan 2 uur verder en slaapt hij eindelijk (dan zit ik naast zn bedje) en eerlijk gezegd ben ik daar wel een beetje klaar mee..
    gisteravond dus begonnen met laten gaan en negeren.. Wel om de 5 minuten kijken, wil niet dat hij denkt dat mama er niet is, daar ben ik dus wel wat bang voor.. maar na 3 kwartier is het drammen overgegaan op vrolijk geklets en gelach..

wel raar.. hij stond net te huilen (ja dit keer echt huilen;)) bij de deur naar de hal.. Wilde dus naar bed:( leg hem neer en gaat zo slapen:$ snap m niet meer :D

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63

mijn zoontje vond je filmpje geweldig!wilde nog n keer nog n keer, doet hem ook na...

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nou dit is al 20x voorgekomen vandaag en vind het zelf niet zo leuk meer :D Lenn vindt t ook leuk om zulke filmpjes van zichzelf te zien.. Prikt dan met zijn vingertje tegen zijn borst:D

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

#24 Sensea, 17 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2011
    roeltje 1 troost. hij snapt waarschijnlijk ook niks van zichzelf. ik denk echt dat het van die fases zijn waarin ze zelf ook zichzelf een beetje zoeken ofzo. ze hebben door dat ze meer kunnen of meer macht uit kunnen oefenen of noem het meer ik gericht zijn. maar volgens mij hebben ze geen flauw benul van wat ze ermee moeten en op den duur is het ook heel vermoeiend of juist weer frusterend voor ze, want ook juist alles zal wel weer niet lukken natuurlijk.en dan net hetgeen wat ze willen beheersen ze nog niet.

ik moet eerlijk zeggen dat ik het drammen s'nachts niet ( of wellicht nog niet) herken. bij ons was het wel vaak wakker en veel wakker worden maar altijd angstig huilen ofzo. echt va het dromen je zag hem al voor dat hij wakker werd schokken en schudden in zijn bedje.en later werd hij denk ik te groot voor het ledikant. hij wil altijd bovenin liggen maar stootte dan steeds zijn hoofd. ik vrees dat er voor jullie weinig anders opzit dan negeren net als overdag. al lijkt me dat wel vreselijk moeilijk zeg.

ik heb het filmpje ook even gekeken. ik vind er ook niks verontrustend op staan hoor. gewoon een 18 maanden driftbui. ( om je gerust te stellen)

5. misa

misa Niet meer actief

Enig!! ;)
    Hij lijkt hier ook wel erg moe. Maar ja, dat wordt je daar ook van..!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    blup
    thanks.. hij zit zichzelf ook in de weg, dat klopt ook wel.. maar het blijft wel even vervelend voor ons beide;) een paar driftbuien op een dag kan ik wel handelen, maar zoveel als vandaag ben ik snel zat.. Hij heeft net 3 kwartier geslapen en lijkt nu lekker vrolijk te zijn:) Nog geen driftbui gehad en is toch al wel 20 minuten uit bed :D

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

als hij nu weer zo'n dag heeft hé en hij wil niet slapen dan pak je de wandelwagen legt hem wat platter en gaat een eind wandelen. grote kans dat ie inslaapt valt en jij kunt lekker even je hoofd leegmaken. jullie zijn uit de spiraal en weer thuis is de sfeer dan meteen anders. ( ik vond ook dat hij er wel moe uit zag trouwens maar kan me zo voorstellen dat 20 van die buien ook vermoeiend zijn voor jou, maar zeker voor hem)

Deel Deze Pagina