Ik zou idd iemand meenemen of je advocaat! Daarnaast zou ik het gesprek opnemen en als hij dat niet wil, zou ik geen gesprek aangaan, want dan heeft hij iets te verbergen.
Dit inderdaad! Ga met die instelling: horen wat hij zegt, hier notitie van maken en zeggen dat je er op terug komt. Zelf geen uitspraken doen. En als je toch emotioneel wordt..so be it..laat maar gaan dan. Maar zelf verder geen uitspraken doen, alleen luisteren en aangeven dat je er over na wil denken.
Wat een nare situatie! Ik zou ook niet alleen gaan. Maar ik zou geen collega meenemen. Je baas mag jou niet zomaar ontslaan. Hij mag jou 6 weken nadat jouw verlof is geëindigd ( en volgens mij ook pas nadat je beter bent als je je nu hebt ziek gemeld. -shoot me if i'm wrong- ) een vaststellingsovereenkomst aanbieden. (Bij een vast contract) Doe in iedergeval geen toezeggingen. Wellicht dat jij je advocaat nog even kan bellen. In een vaststellingsovereenkomst kan je opnemen dat de werkgever opdraait voor de advocaatkosten. Heel veel sterkte morgen. Ik weer helaas hoe jij je voelt.
Ik zou je zo snel mogelijk syndiceren en iemand van de vakbond meenemen. Daarnaast is het misschien een idee om met je huisarts te gaan praten? Het heeft geen zin dat je terug begint te werken - zeker niet bij die baas - als je eigenlijk op de rand van een burn-out staat - grotendeels door die baas. Daarnaast misschien beginnen solliciteren? Zo wil je er immers geen tijden meer blijven werken als 't eigenlijk een klein bedrijf is en je je baas gaat blijven tegenkomen.
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Ik heb mij vanmiddag ziek gemeld bij mijn werkgever. Ik ben heel eerlijk geweest en heb gezegd dat ik het geestelijk en lichamelijk niet trek. Ik baal er wel van hoor, zo had ik het mij een half jaar geleden niet voorgesteld