HELP, DRINGEND ADVIES NODIG !

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bleutje, 9 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bleutje

Bleutje Lid

28 jan 2007
    15
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo meiden. :eek:

Ben nu 3 a 4 dagen overtijd (en ben ik anders nooit) heb al 2 jaar de pil niet geslikt, en heb een opgezette buik, grotere borsten, de aders komen je tegemoed asl ik in de spiegel kijk naar mijn borsten, ben iets meer moe dan normaal..Maar ben vanmorgen naar de h.a. geweest en de test was negatief, de assistente zei, joh volgende week nog eens..maarje.. :idea: Mijn man zegt dat asl het er zit dat het dan wel goed zit...

Ben woensdag wezen sporten en heb toen body attack gedaan (veel springen en rennen) heb me wel ingehouden maar had donderdag wel de hele dag last van rozig bloeverlies vannacht weer niet en vanmorgen minimaal...maar lijkt in de verste verte niet op ongesteld, als je de pil niet slikt dan ben je aps echt ongi ! :)

Meiden wat dneken jullie hiervan..please help me ik weet het echt niet meer...wat moet ik nou doen... :cry: :cry: :cry:

2. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Tja je kan over een paar dagen weer testen.

3. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ja is moeilijk antwoord te geven ik zou nog even afwachten
    en dan weer testen

4. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sorry Bleutje ik vrees inderdaad dat de beste optie is afwachten. Ik heb ook 1 abnormale cyclus gehad. (Terwijl ik altijd op tijd was) Ook 1 negatieve test en daarna ruim een week na dato kwamen de :evil: :evil: .

Het mooie nieuws was wel dat het de maand daarop raak was....

Dus als het komende week nog niet is gekomen nog een testje doen uiteraard! Er zwemt iemand in mijn groep (zwangerschapszwemmen) die 2 negatieve testen had en toch zwanger was.... Dus het kan toch wel. Wachten is verschrikkelijk maar er zit niets anders op vrees ik!

Suc6!

5. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    hoihoi ik had ook een negatieve test bij de dokter maar wel positieve tests thuis en ik was ook echt zwanger.
    helaas eindigde deze in een mk.
    heb je zelf ook een test gedaan thuis of alleen bij de dokter

6. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    je lichaam doet hele gekke dingen met je helaas!

zo had ik in december na me ongi van 29 nov die drie dagen duurde zoals normaal opeens de 15e december bruinverlies en niet zo'n beetje ook daarna ben ik niet meer ongi geworden pas 10 januari.
    zoals de dokter zei heb ik december eigenlijk overgeslagen en gek of niet nu loopt me cyclus weer ik voelde de maanden nov en dec me eisprong ook niet meer nu gelukkig wel weer dus kan ik het beter berekenen allemaal maar meis ik zou me niet te druk maken en het gwoon over je heen laten komen en kijken wat de dokter zegt
    het komt allemaal vanzelf goed alleen duurt het soms wat langer correctie gaat het ons niet snel genoeg ;)

7. Bleutje

Bleutje Lid

28 jan 2007
    15
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo lieve meiden..

Vindt het heel leif dat jullie allemaal van die lieve reacties geven..en ik begrijp ook best wel dat je het niet somber moet zien als het deze keer niet lukt maar er komt bij ons jammer genoeg geen volgende keer meer..
    We hebben 2 meiden en dit zou voor mij echt een cadeautje zijn want ik wilde heel erg graag een 3e maar manlief absoluut niet, er valt zelfs niet over te praten... :cry:
    Als het inderdaad uitloopt op een mk dan zal ik ook echt wel super verdrietig zijn..de aller laatste kans op nog een kindje..
    Ik mag natuurlijk helemaal niet mopperen met 2 gezonde meiden, en zo wil ik ook echt niet overkomen, en voor de meiden die nog voor de 1e bezig zin, k voel me heel rot dat ik jullie hiermee bezwaar, maar eerlijk gezegd voelt de wens voor een 3e net zo sterk als voor een 1e..

Dikke kus..Bleutje.. :oops:

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Heey meis

Vraag anders om een bloedtest dan weet je het zeker,
    heel veel succes

Deel Deze Pagina