Hij wil er niet uit met de teken tang, hij kan hem er ook niet uitdrukken dus ben bang dat ik morgen toch na de huisarts moet. Er komt geen beweging wat ie ook doet, en hij doet me zeer!!!!
Er zijn 116 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (106 leden en 10 gasten) Ik denk trouwens geen teek!
Ik heb inmiddels die 'verboden' alcohol maar genuttigd... Beter in mijn maag dan verspild aan een teek... Maakt het hele wachten op TS' apotheose ook zóveel spannender...
Oh da's niet zo fijn Dan inderdaad maar met rust laten en morgen je eigen HA even bellen. Succes ermee!
Gekke vraag misschien maar is het dan geen wratje of zo?? Zou morgen dan toch ff naar de huisarts gaan en niet verder gaan duwen/trekken/pulken
130 lezers hihi wat een record, Ik zit nu met een pijnlijke plek op me billen, er kwam wel wat bloed uit. Hoop niet dat het nu wat uit maakt haha...
een teek is zacht, dus die zou je sowieso kappot gemaakt hebben met pulken... zou dan denk ik toch wat anders zijn...
hahaha, heb echt met de tranen over mijn wangen dit topic helemaal gelezen!! geweldig!! wel balen dat ie er niet uit wil! ik zou als ik jou was niet te veel eraan pulleken, maar idd morgen maar even de HA bellen... of nu nog even de HAP of je ermee tot morgen kunt wachten...?