Hahah me man is met nagels bezig geweest het na buiten te drukken net als een puist uitdrukken, kwijlde erover haha. Maar het enige dat er uit kwam was een beetje bloed.....Het zit er nog steeds zoals het er zat...
Waarschijnlijk is het ingedroogd (als het een meeter is) zijn er lastig uit te halen.. Even tanden op elkaar
Dan denk ik toch echt een mee eter. Die bij mij man die zijn ook altijd hardnekkig maar na een aantal keren duwen komt hij dan wel los! Een washandje warm maken en dan er op leggen. ff vijf minuten laten inweken ... en dan nog eens proberen. Sterkte met je assss
Ik zou echt niet kunnen gaan slapen met zo'n ding in mn r**t! Zou me net de prinses op de erwt voelen.
Wat denk je van me man, die bescheurd zich nu helemaal hahaha...... Ja ik blijf er verder ook vanaf, de huisarts mag zich er maar mee gaan verblijden morgen want ik weet niet wat het is hahah.... stiekem hopend dat het jonge ding er nog werkt hahaha......
Hahaha Er zit er 1 naast me, me aan te kijken waarom ik zo lach. Probeer het dan maar eens uit te leggen
Nee niet dat ik weet, kijk nooi na me eigen kont hahah..... Maareuh kunnen moedervlekken ook je huid in kruipen dan ineens?
Er zitten 134 vrouwen te wachten, hoe de man van ts aan ts der kont zit te friemelen en wat er nou uitkomt
Misschien is het wel iets heel bijzonders en komen er straks allemaal studenten omheen staan (denkt aan Friends fragmentje met Ross die ook zoiets op zijn reet had )
Hahah.. Geweldig topic!! Als mijn vriend zo'n puist zou hebben, zou ik echt de gelukkigste van de wereld zijn! I love grote puisten! Laatst spoot ik er alleen 1 recht VOL in mijn ogen/mond........ TOen heb ik behoorlijk hard gegilt en een half uur gekokhalst. Maar heel veel succes met je kont. Hopelijk is het toch een meeeter en komtie er snel uit..