Mijn man voelt zich de koning te rijk tussen al die vrouwen hahahha....Hij lacht zich kapot, hij vind jullie reacties helemaal geweldig!!
Ah er haken er al wat af ... ik ook oogjes toe en morgen ff naar de HA! Als je man er al vanaf kan blijven. Nog een laatste tip. Het geheel tussen twee vingers als een paddestoel vastpakken en dan wiebelen ... vaak komen de randen dan ook los! Slaap lekker (als dat al lukt!!!).
Ik heb er een keer 1 op mn rug gehad die er zo uit ging zien (leek of of er 'iets' in zat) en dat was niet goed. Ik zou toch nog even naar de ha gaan morgen.
Voor alle knijperts toch nog ff iets om naar te kijken CYST EXTRACTION! HUGE! POPPED!! ( gross warning!) #331 - YouTube
Oh nee! Ik kok al bij de gedachte... Maar je lijkt mijn zus wel, die kan zich ook zo verlekkeren op YouTube... Pimple filmpjes... En in het echt... Bahbah!
Het zit hem niet lekker haha, hij wil het er graag uitknijpen hij fliebert er over hahahahah....iemand een slabbertje voor hem toevallig hihi.... Bedankt voor je tip heeft ie al geprobeerd maar dat helpt helaas ook niet... Slaap lekker!
Is dat raadzaam als ik CHEESE union chips aan het eten ben?? Ik heb zo'n vaag vermoeden van niet........