Help dringend advies nodig!

Discussion in 'De lounge' started by Troelala21, Jul 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,738
    803
    113
    ik heb 2 weken geleden een teek gehad en de ha gebeld de dag erna (teek was er al uit) en de assistente vroeg of ik hem met acohol had ontsmet, dat had ik, ze vroeg erbij of ik dat had gedaan voor of na dat de teek er uit was want als je het doet als de teek nog in de huid zit schrikt hij en spuugt hij in je en als hij dan lyme drager is heb je het zeker.... ;)

2. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hahaha, ja je kan maar prioriteiten stellen he...:D

Voor mij bestaat er al enkele uren niets anders dan de kont van Troelala en de daarop groeiende mysterieuze teek/meeter....

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Gewoon doen :D

4. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    1,666
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    nou dan kom ik morgen wel weer terug ;)

6. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

7. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Jammer dat het niet lukt!

Ik ga me ooggies sluiten, maar ben morgen ochtend terug haha!

Wil natuurlijk wel het vervolg weten hiervan :D

8. Troelala21

Ik hou jullie zeker op de hoogte!! Dankzij jullie kan ik er tenminste om lachen en heb ik nu niet last van paniekaanvallen door me hypochondrie!

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik ga nog even flesje geven en dan slapen, hopelijk gaat ie er makkelijk uit bij de HA, sterkte Troelala!

10. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    1,785
    0
    0
    purmerend
    Oh men, ik kom niet meer bij van deze opmerking!!! Ik lig blauw om al die berichten.. mijn man kwam ook al kijken (en vroeg bij deze opmerking natuurlijk, wat spoot er in haar mond.. mannen...)

TS.. succes morgen!

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Wat een spanning zeg...

12. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ja dat weet ik sinds een aantal uur geleden dus ook... Heb het ook al meerdere malen toegelicht...

13. Troelala21

@onskleintje dank je wel!

@marieke dank je wel! Enne mijn man zei precies hetzelfde, dat zijn mannen he hahaha......

Voor de meiden die nu gaan slapen, Slaap lekker, hoop niet dat jullie nu nachtmerries krijgen van mijn enge bil hahah....enne bedankt voor de gezelligheid ik hou jullie op de hoogte! Morgen zullen we meer weten.....

14. knap

knap Niet meer actief

Als je niet zeker weet wat het is en je twijfelt behoorlijk. Dan zou ik vanavond nog naar de hap gaan. Zeker als je van een teken beet de ziekte van lyme kunt krijgen. Dan maar over bezorgd. Heb de twee foto.s gezien. Maar of het is een mega mee-eter of zo als je vermoed een teek. Ben je pas ergens geweest in de natuur. Heb je ergens op de grond gezeten? :)

15. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Succes morgen bij de ha.
    Hoop dat het allemaal meevalt.
    Ben erg nieuwsgierig, zelden een topic geweest wat me zo vaak op f5 heeft doen drukken. toets is versleten:)

16. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

Feb 13, 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Succes morgen bij de dokter:D

17. Troelala21

Dank jullie wel meiden!!

@knap nee dat is het juist ik zou niet eens weten hoe ik dat ding moet zijn opgelopen ben niet in de natuur/gras/bosjes of bos geweest....

18. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    ;) haha die van mij ook al!!
    Troelala, succes morgen bij de huisarts! enne bedankt voor dit vermakelijke topic! Has echt een rot dag, maar heb me uiteindelijk toch nog kapot gelachen!
    liefs

19. Troelala21

Dank je wel!

Geen dank, blij dat ik er iemand even flink mee heb kunnen laten lachen hahahah...ik heb mezelf ook kapot gelachen, waar ik heel blij mee ben want door me hypochondrie raak ik nogal snel in paniek!

Liefsss

20. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    ik dacht ff te lezen misschien een tip te geven en vervolgens lig ik echt al een half uur blauw ene na andere bladzijde erbij, en moest ik natuurlijk manlief even vertellen waarom ik zo irritant stom hard aan het lachen ben tranen over me wangen hilarisch :D:D:D

word het nog wel vervolgd dan morgen :D:D

Share This Page