Help dringend advies nodig!

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 17 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Dat hij een dropl*l is komt door eerdere ervaringen. Heeft hier niks mee te maken. Hij heeft een grote fout gemaakt toen onze kleine meid 3 weken oud was. Gelukkig heeft een 2e arts er nagekeken omdat wij het niet vertrouwde en dankzij hem is onze kleine meid er nog. Dit is maar 1 van de voorbeelden van hem, er lopen er nog veeeeeel meer. En niet alleen bij mij, maar zelfs bij mensen om me heen.....

Hahahah ik zal het hem straks melden. Hij vind het vast niet erg dat de "dokter" dat adviseerd hahaha..

2. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    De kop is niet zoek, het is gewoon geen teek!

3. Troelala21

Oja in me bed heb ik ook niks kunnen vinden. Dus waar die kop/vlek/bult of what ever heen is gegaan, mag joost weten haha.......

4. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Nee, ik heb het natuurlijk ook alleen over deze diagnose hoor! Kan niet oordelen over wat er al eerder is gebeurd!

5. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Wat een heerlijk vermakelijk topic dit!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Maar hoe ziet het er nu dan uit?

7. Troelala21

Ik zal ff de foto op de comp zetten hihi...

8. Troelala21

:$ Ieuwwww waarschuwing, alleen voor sterke magen hahah!!

9. Troelala21

Ik zie toch wel degelijk iets zwarts, snap niet wat die huisarts bedoelde met het is alleen nog maar een open plek. Er zit toch echt wat zwarts nog steeds....

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wat irritant dat je het nog steeds niet weet zeg en lekkere arts ook idd, hoezo open plek, er zit een zwart iets toch...

11. myra6

myra6 Actief lid

23 mrt 2010
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je topic ook gevolgd:D misschien ergens anders een second opinion aanvragen?? Ik zie ook nog iets zwarts;)

Jeukt het ook nog oid?

12. Troelala21

Nee ik heb er verder helemaal geen last van. Het voelt alleen beetje hard aan de plek, en tis nog wat gevoelig maar verder niet.

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Een meeeter heeft ook een 'kop' niet letterlijk natuurlijk..;)

14. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ding zit er nog gewoon in zo te zien..

15. bereke

bereke Niet meer actief

Vraag me toch echt af wat dit geweest is. Stel dat het een bloedblaar of puist was ofzo, dat doet toch pijn dan en dat heb je blijkbaar niet.

Hopelijk blijft het nu weg en krijg je geen rode kring!

16. linde90

linde90 Niet meer actief

Kan je niet even warm douchen en knijpen?
    Ik.zie echt nog steeds wat zitten..

17. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Wat een enorme cliff hanger!! Jezus die doc van jou ziet dat zwarte toch wel!! Ik zou misschien ff een weekje afwachten en iedere dag ff een flinke warme washand of bad nemen en dan als het er nog niet uitkomt in het weekend (dan heb je je eigen arts niet waarschijnlijk) ff naar het open spreekuur gaan om het na te laten kijken.

Jezus ik had echt zo'n bloedbad verwacht bij de doc maar nee ...

Gelukkig voor jou maar nu zit je er nog mee :(

Succes en houd ons op de hoogte!

18. Troelala21

Ja ik zie ook echt wat zitten. Ik krijg het er niet uit....ik heb er ook helemaal geen last van en ook niet gehad.....Dat is ook het rare het is dat ik weet dat het er zit maar anders had ik het niet eens door gehad.....Het zit me alleen niet lekker, maar goed hij heeft de foto's ook gezien van voor de ingreep van me man hihi....

19. troelala ik moet zeggen wat een topic..

ik denk zelf dat het idd geen teek is maar een of andere bult/ meeteter of wat dan ook.. heb je teerzalf in huis doe dat er op.. mocht het toch rommel zijn komt het er echt wel uit..
    suc6 ik vind uitknijpen ook een leuke hobby hih..

20. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Dat wilde ik net zeggen, beetje trekzalf erop met een gaasje. dan komt alle rommel eruit. Wat het dan ook is!

Deel Deze Pagina