Moeilijk te beoordelen. Ik zou het laten beoordelen op de HAP. Zo op het eerste gezicht lijkt het geen teek, maar er zit wel roodheid om de plek heen, wat wel weer kan duiden op een teek. Zoals ik al zei, voor ons is het moeilijk te zien maar laat er vanavond even naar kijken door een huisarts.
Ik vind het er wel uitzien als een teek Voelt het als een zacht bolletje wat uitsteekt? Heb een teek een paar x moeten weghalen bij mijn kat, zag en voelde ook zo.
Ja ik heb ook weleens teken gezien.. maar lijkt het niet op een beestje dan? Heb je een foto van dichterbij?
Zit er een grote schijf onder? Heb trouwens nog nooit een steenpuist gezien met zo'n donkere bovenkant.
Wat vaag joh, lijkt me geen teek iig. Kan je vriend het er niet uit duwen alsof je een puist leegknijpt zeg maar?
Dat het rood is kan ook omdat me man en ik er beide aan hebben gezeten. Ik voel gewoon net als een puist meer voel ik niet eerlijk gezegd.
Kan het zijn dat je erop bent gaan zitten? dat hij daarom zo in je huid zit? Ik zou dan meteen een preventief kuurtje vragen bij de hap want dan heeft hij vast zijn inhoud wel uitgespuugd.
Wat ziet het er vreemd uit. Alsof er iets in zit. Teken die kruipen toch niet in je lichaam? Ik zou je man even laten kijken of hij het eruit/eraf kan halen en als je dat niet durft gewoon de HAP bellen.
tekentang pakken en je man hem eruit laten trekken! op de tweede foto is het duidelijk een teek. en als je man dit niet kan/durft, dan gelijk ergens heen (hap-familie) die het wel doen!