Help dringend advies nodig!

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 17 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Ja maar dan kan ze toch wel even updaten als ze op dr buik ligt?:D Tenzij man nog meer aan het inspecteren is:)

2. Tennes

Tennes Niet meer actief

Wat een geniaal topic! Hilarisch! Ik lees het vanavond voor het eerst en ik lig werkelijk dubbel op de bank!!

TS, ik kan je geen advies geven, maar bedankt voor ht opvrolijken van mijn avond :D:D:D

3. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ow men wat een afknapper zeg :p

idd. in prikken met een naald en dan duuuuuuuwen :D

4. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Haha alle pagina.S gelezen en nog niet weten wat t is! Succes!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Lieve troelala, ik wil je even bedanken voor dit heerlijke topic haha. Eindelijk iets wat niet in een discussie is geeindigd. En hopelijk is je puist inmiddels vakkundig uitgeknepen :)

6. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA het is er uit!!!!!!! En het is wel een teek :$ met zijn huisarts van niet :x. Gister na het douchen ik stond voor de spiegel me billen te bekijken :) en dacht ik ga gewoon drukken met nagels net als bij een puist of pukkel. En ineens voelde ik wat omhoog steken dus ik nog meer duwen. En jahoor daar kwam ineens de beest eruit! En het is wel degelijk een teek. De poten zitten er aan, hij is wel rond enz. Weet alleen niet of ze kop ook is mee gekomen of niet want het is best klein allemaal om te zien. Me man heeft daarna nog troep eruit geduwd :D vond ie niet erg om weer aan mijn billen te zitten haha. En toen was het leeg, het is nu schoon heb er een pleister op. Nu in de gaten houden of er geen rode vlek om heen komt. Want ik ben nu best wel bang om ziek te worden aangezien dat ding wel 1 a 2 weken er al zat!

@Melisa Geen dank! Ben blij dat ik iedereen met billen heb kunnen vermaken hahah!

7. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    iehhhhhhhhhhhh bah!!!!!! Ik ben heel blij voor je dat het eruit is. Maar wat een goor idee he :) Zo'n teek al twee weken. Ik zou 'm bewaard hebben en toch meenemen naar de ha. zodat je evt al iets van tevoren kunt hebben. Dat kan niet goed zijn hoor! Getsie.. ;)
    Sterkte met je bil...

8. Troelala21

Ik heb ook bewaard hij ligt hier in een zakje, ga hem echt nog wel bij de HA onder de neus duwen!

Dank je!

9. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    De rode kring om de tekenbeet komt binnen 3 weken vaak na de beet.
    Maar let op!! Er ontstaat heel vaak ook géén rode kring om de beet!

Een rode kring kan alleen ontstaan als je bent gebeten door een besmette teek. (bij mijn dochter helaas).
    Maar een rode kring komt heel vaak ook niet, ook al ben je door een besmette teek gebeten.
    Google even op de symptomen van lyme-ziekte en houd het voor jezelf goed in de gaten! Symptomen kunnen ook pas na enkele maanden/jaren ontstaan.
    Maar als je bent gebeten door een teek die niet besmet is met het borrelia virus hoef je je geen zorgen te maken.
    Je kan de teek die je gebeten heeft ook laten ondezoeken of hij besmet is, zo weet je zeker of je door een besmette teek bent gebeten of niet en of je maatregelen (antibiotica) moet gaan enmen.

Laten testen van de teek kan bij Pro Healt in Weert (limburg). Moet je maar even op de naam googlen, volgens mij kan je het gewoon opsturen naar hun.
    Bij mijn dochter de teek nooit gezien, maar zij kreeg een rode kring om de beet.

10. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Foto?? Hihi

Ben blij voor je dat het eruit is!!

Liefs

11. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Aaah bah ! Had je dus toch gelijk :$ Wat stom van je huisarts dan hè ? Wel je zelf goed in de gaten houden hoor ! Ook ( of juist ) over een paar maanden !

Wat een verhaal , je hebt wel heel ZP vermaakt :D

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    whohooo... rotbeest!

13. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig!!!
    We hadden een poll moeten maken wie het een dacht en wie het ander!

Maar zonder gekheid, zou vandaag wel een kuurtje halen bij de dokter! Je weet maar nooit! En je huisarts even bedanken voor het fijne consult!!

Succes ermee!

14. me83

me83 Niet meer actief

je schreef al eerder dat je huisarts nou niet geweldig was.. miss toch eens een ander zoeken!

fijn dat ie eruit is eindelijk! bah!

15. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Gelukkig :) is hij eruit....!! Hoe ga je hem noemen ;)

16. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Oh ik had dus echt wwel een afspraak gemaakt bij mijn ha om hem dat ding onder zijn neus te duwen.
    En hem te opperen om zijn bijscholing eens te gaan doen.

Jekkes meid dacht dat teken altijd aan je gingen hangen maar deze zat er echt in....

17. TantePerenboom

TantePerenboom Niet meer actief

Hoera geboren
    Teek, 0,000001 gram en 1mm groot, op 19-7-2012 ;)

Heb me ook even goed vermaakt met jou topic, geweldig.
    Gelukkig is hij er nu uit meis.

Over je ha, ik zou lekker overstappen.

18. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, jeetje toch een teek! De kippevel staat op mijn armen! Toch blij dat je hem eruit hebt gekregen en dat je er vanaf bent. En inderdaad, teek onder ha zijn neus duwen en laat ook die teek gelijk onderzoeken. Dan kan je eventueel meteen aan de antibiotica. En hou inderdaad alle symptomen in de gaten. Komt echt wel weer goed met je.

Enne, ik zou ook een andere huisarts gaan zoeken! Ik zou hem never nooit meer kunnen vertrouwen! En als hij weer luchtig gaat doen, dan eis je maar een second opinion of dat je nader onderzocht wordt! Vind het echt heel erg dat hij je zo makkelijk weer naar huis gestuurd heeft!

19. Troelala21

Daarom noemde ik hem ook een dropl*l die dokter want die maakt zoveeeeeeeeeeeel fouten. Ons meisje was er al bijna niet meer geweest door hem, onze jongste zoon is door hem uitgedroogd en nog deed ie niks.....en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ben ook niet de enige die het overkomt met hem......Er zijn al verscheidene klachten ingediend tegen hem maar toch mag hij nog steeds dokteren. Snap ook niet hoe dat kan maar goed.....Ik wil heeeeeeeeeel graag overstappen na een andere ha maar dan moet ik na een ander dorp, heb zelf geen rijbewijs dus ik kom er helaas niet zo snel. Maar ik ga echt wel bekijken of er een andere optie is voor een andere ha want ik ben echt zoooooooooooo klaar met die vent!!

20. Troelala21

Hij is de 18e geboren he hahah, ik noem hem ZP teek hahaah.......

Deel Deze Pagina