Owhhhh bah bah.... Brrrr hou helemaal niet van beestjes Wees blij dat het eruit is , zit helemaal te rillen op de bank . Liefs edith
Nee ik ook niet ik gruwel er van! Ik dacht ik trek er een worm uit zoals bij een puist ofzo (sorry voor me vieze praat haha) maar het was echt wel degelijk de teek, heb hem nu in een zakje zitten. Liet hem aan me man zien nadat ie eruit was en die zei ook al, zei je nou wel het is wel een teek! Nu hopen dat ie geen schade heeft aangebracht binnen!
Jezus dat had ik echt niet verwacht. Maar gelukkig ZP-tje is geboren. Als ik jou was zou ik hem ff laten testen of hij de ziekte met zich mee droeg zo weet je wat meer. En misschien een kuurtje eisen. En die huisarts er uit donderen wat een K vent. Is er maar een huisarts bij jullie in het dorp/stad?
Echt heel naar dat je ha hiermee een fout heeft gemaakt. Als hij zelfs al niet een teek wil weghalen. Ookal denk hij dat het een puist ofzo is dan nog had hij het moeten onderzoeken. Ik zou er opnieuw een klacht over indienen en daar de foto's bijvoegen inclusief foto van de teek. Ik hoop dat je geluk hebt en geen lyme krijgt.
een vriendin van mij heeft bij de apotheek een test gekocht, dan moet je hem in een buisjes doen, fijn stampen er wat vloeistof op doen en dan gaat het verkleuren en weet je of die besmet was of niet.... wat fijn dat ie er uit is zeg.... ik zou helemaal gek worden
Fijn dat hij eruit is! Wel jammer dat het tóch een teek bleek te zijn, nu blijft het toch nog even spannend. Zo'n huisarts zou ik ook niet vrolijk van worden zeg...
Nu direct de HA bellen en AB vragen Mocht het een besmette teek zijn kan je beter nu antibiotica krijgen om Lyme te voorkomen Wat een oetlul van een HA, zou zeker bellen en zeggen dat het een teek was en hij langs de brillenzaak moet! Jij bent niet HA geschoold en krijgt hem er zelf uit in je eigen kont En hij is huisarts en krijgt hem er nogineens uit Wat een hork
Pffff gatver! Fijn dat hij is geboren. ik zou idd die huisarts effe bellen of zn diploma nog wel geldig is of dat ie m op marktplaats gekocht heeft ofzo. als ie dit al niet weet...... sterkte ermee, hopelijk valt t mee
gefeliciteerd met de geboorte van zp-tje maar wat naar dat het dus toch een teek is! meteen huisarts bellen en hem die teek onder z'n neus duwen!
Zo hey dus toch een Teek(leuke naam heeft hij gekregen hahaha). Ik zou ook foto's maken en een officiele klacht in dienen bij deze huisarts, zeker als je al zegt dat dit niet de eerste keer is dat hij fouten maakt. Dit kan echt niet hoor!!! Heel veel sterkte en hoop dat er niets aan de hand is en dat de teek geen schade heeft gedaan.
Zappy de Teek is geboren! Wat een blunder van die 'dokter' zeg. Maar is er serieus maar 1 arts in het hele dorp??
Oei toch een teek. Je zult wel geschrokken zijn zeg. Die heeft wel lang op je gezeten, hopelijk heeft ie je geen kwaad verder gedaan. Ik zal hem inderdaad opsturen, dat is wel een hele goeie tip. Wel erg slecht dat je huisarts zo slecht heeft gekeken, ik zal het inderdaad even onder zijn neus gaan wrijven als ik jou was en gewoon weer een klacht indienen. Wie weet wordt er pas iets bij 20 klachten gedaan ofzo? Sterkte he. Wil ook wel een foto zien.
Ben wel heel benieuwd naar een foto... want zou het niet een ander beest dan een teek kunnen zijn? Een teek kun je normaal gesproken er niet uit knijpen en gaat ook niet de huid in. vind het niet zo heel vreemd dat de HA er geen teek in zag hoor...maar daar maak ik vast veel mensen boos mee haha Vind wel dat hij wel wat aan het probleem had mogen doen..
Jeetje. maar ben wel een beetje eens met Wachtende, hij zat er wel heeel ver in voor een teek. En meestal laten die weer los toch? Hoe dan ook ben blij voor je dat ie er uit is!! De HA had opzijn minst het "ding" kunnen verwijderen, wat hij dan ook dacht dat het was. Erg slecht.
zo verassende wending zeg.. toch een teek of ander beest... zou hem zeker even na laten kijken dan weet je meteen of het echt een teek was of iets anders, zelfde geld een ander beestje wat ook schade aan kan richten dna weet je of je aan de ab moet of op andere klachten ook moet letten..
Getver meis, wat zul jij kriebels hebben gehad van dat vieze beest! Gelukkig is het eruit, maar wel erg nalatig van je huisarts hoor. Heb je een foto zodat wij hem ook kunnen bekijken?