Nou, dit was toch wel een van de leukste topics om te lezen op een vrije vrijdagavond! Ik hoop ook dat je nergens last van zult krijgen en het bij deze teken-bevalling blijft.
Lief dat je er na vraagt. Maar nee op t moment heb ik nog niks gesignaleerd, maar goed het schijnt dat je ook ziek kan worden zonder cirkel dus ja echt wijzer ben ik niet. Maar heb nog nergens last van en ik hoop natuurlijk dat dat zo blijft!
Na al mijn geginnegap over de teek van TS vorige week ontdekte ik gisterenochtend een teek op het been van mijn zoontje . Het was meer een héél ienieminie teekje en hij heeft er duidelijk maar heel kort opgezeten (had nog geen bloed gezogen, plus dat soort dingen valt me gewoon heel snel op - ik hou mijn zoontje goed in de gaten), maar dankzij dit topic wist ik in ieder geval wat te doen (en nee: ik heb géén alcohol op de teek gegooid, alléén ter ontsmetting achteraf)... Zo leer je toch elke keer weer íets op ZP... TS: Blij dat er tot op heden geen dramatische ontwikkelingen zijn...
wat een leuk topic! als je mij je adres wilt doorgeven dan stuur ik je ook de geboortekaart van onze meid
He meis lief dat je er na vraagt. Alles gaat nog steeds goed geloof ik haha... Moet nog wel om bloed prikken ma sta in twijfel omdat op sites staat dat het pas tussen 6 en 8 weken te zien is in bloed als er wat zit....dus dat moet ik ff zien maar voor de rest hoor je me niet klagen zolang ik me goed voel. Ben weleens dizzy ofzo maar goed dat kan ook door andere dingen komen....