Help dringend advies nodig!

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 17 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik ben het niet met de rest eens, ik vind het meer een talgklier die er al een tijdje zit. Deze zou je zelf uit kunnen knijpen, en anders morgen even naar de HA.

2. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Pff ben eerlijk gezegd best bang. Ik voel me nu goed nergens last van, ik hoop echt niet dat ik de ziekte van lyme al in me lichaam heb!

4. Troelala21

Me man gaat als ie straks thuis is eerst maar met de tang proberen en dan zien we wel wat er uit komt...ik hoop dat het wat anders is maar ik heb er een hard hoofd in als ik teken foto;s zie.....

Maar dan is de vraag hoe kom ik in godsnaam aan een tekenbeet op me bil :$

5. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Als je niet zeker weet hoe het moet zou ik gewoon morgen ff naar de ha gaan joh...

6. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    in het gras gezeten? bos gelopen? ze zitten vaak in hoog gras (ook in je eigen tuin)

ik heb er al 1 in mijn dij gehad en bij mijn borst. bij de honden vind ik ze overal, vooral kop en oren, kat had er laatst 1 onder zijn kin

7. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Het lijkt mij een grote mee-eter.
    Succes en houdt het goed in de gaten!

8. Troelala21

Wij hebben alleen maar tegels in de tuin. Ik kom niet in het gras, ben niet in bossen geweest. En daarbij heb ik altijd kleren over me kont en alles aan haha. Vind het echt heel raar maar goed we zullen straks zien wat het is!

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Alcohol is echt achterhaald en moet je niet doen, hij kan dat juist zijn troep in je uit gaan spugen (als het een teek is dus).

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Juist NOOIT alchol gebruiken dan kan de teek zijn maaginhoud direct uitspugen in de huid!

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Haha dubbel dus.

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Idd! De teek verslapt en laat alles lopen! Dus niet doen hoor!

Maar toch denk ik dat het een mega-meeeter is of een steenpuist.
    Heb nl zoiets soortgelijks een aantal jaren geleden gehad op mn rug.
    Man je wil niet weten wat voor troep er allemaal uitkwam :$.

13. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hihihi, mijn scoutingtijd ligt al ver achter me, dus mijn excuses voor dit achterhaalde advies... :)

Bij ons werkte het echter altijd goed, maar ik moet er eerlijkheidshalve bij zeggen dat geen mens indertijd van de ziekte van Lyme gehoord had, dus we deden niet zo moeilijk (ik heb het over de periode 1982-1988 trouwens - toen deed men zowieso nérgens moeilijk over... :D)

14. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Ik vind dit een onverantwoord advies! Beter in 1x goed eruit laten halen als een paar dagen aankijken!

Is er geen ehbo in de buurt of een andere hap in de omgeving?

15. Troelala21

Volgens de hap moest ik hem eruit halen en dan even schoonmaken met alcohol als t in huis was....

Ik ben echt bang om ziek te worden he. Pff ik heb al hypochondrie ik haal me nu vanalles in me hoofd!

16. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Vind het meer lijken op een grote mee eter, deze plek zit duidelijk in de huid. ipv dat het als een bolletje uitsteekt, wat bij een teek het geval is.

17. Papaver

Papaver Niet meer actief

Mag ik hier trouwens nog aan toevoegen dat ik hoop dat het gewoon een meeeter is i.p.v. een teek... (Ik zou wel jaloers zijn, want ik ben gék op het uitknijpen van meeeters...):D

18. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    oh ja hahaha

en er even gewoon uithalen!!!! dat de assistente hetzelfde maar mag mee maken in beiden gevallen!

Mee eter PIJNLIJK!!!!
    Teek PIJNLIJK!!!!

Ik wens je heel sterkte en succes maar vooral beterschap!

19. Troelala21

Hij moet er ook uit gehaald worden door me man. EN daarna moet ik het in de gaten houden of er niet een grote vlek op die plek komt waar ie heeft gezeten. Maar hij zit er al vanaf vorige week dit beest of wat het ook maar is. Hoe lang duurt het dan voor er zo vlek komt als t een teek is?

Nope 14km is een ziekenhuis maar ik denk niet dat die wat doen, en andere hap is er niet. Daar is de huisartsenpost voor die we nu moeten bellen....

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    hahaha.. ach toen werd je in het ziekenhuis nog gewoon verdoofd met ether enzo, dat is zo lang terug :p

Deel Deze Pagina