ik begon dit topic te lezen ik dacht wie weet kan ik advies geven, eens even lezen waar het over gaat.., nu rollen de tranen van het lachen al over mn gezicht (en ja ik wacht ook in spanning af tot hij eruit is) ik zeg een polletje; mee-eter of toch een teek..
whahahhaa ik heb er een printscreen van gemaakt met datum.... Deze ga ik bewaren dan kan ik nooit vergeten waneer ik met me billen bloot ben gegaan op zp hahaha.....
Als je hem nou gewoon uitlegt dat hij iets tussen je billen moet doen ten overstaande van meer dan 100 meekijkende dames zal hij ongetwijfeld wel haast maken...
Ik laat hem straks alles even lezen, denk dat ie hem bescheurt hahahah. Hij was de hele dag al horney, zal mij benieuwen of daar straks nog wat van over is hahahaah.....
Dat ziet er uit als een meeeter. Bij een teek zit het op de huid, hoe klein de teek ook nog is. Ook steken de pootjes nog uit en het lichaampje blijft ook buiten de huid. Ook al maak je de teek kapot door er op te zitten zul je een teek wel kunnen herkennen erin. Ik haal helaas elke dag wel teken van mn hond af (helaas druppels/banden doen gewoon niets) en ik heb zelf ook vaak genoeg teken gehad (incl lyme). Als het een teek zou zijn en je hebt hem dood gemaakt om er op te zitten zou je de rode kringen al moeten zien, de maaginhoud is dan al geledigt. En geloof me...die zie je niet over het hoofd. Dit lijkt echt uit de huid te komen en de huid heeft ook een soort van opstaande rand...dit heb je niet bij teken. Knap iemand die daar een tekenpincet om krijgt hoor