Met nog maar een paar weken te gaan tot de bevalling is het tijd om een knoop door te hakken over de meisjesnaam, maar we komen er maar niet uit! Welke naam vinden jullie het leukste: -Isa -Fayenne of Fayen (uitspraak Vajen, alleen vinden we die schrijfwijze niet mooi) -Feline Hoor heel graag jullie mening!!
Isa blijf ik leuk vinden. Persoonlijk hoor ik Fayen/Vajen/Feline/Felien echt te veel... Ik ken ook een stel die een Vajé hebben. Vind ik nog wel gaan op zich.
Feline! Vajen betekend wel vagina in een andere taal he. Weet niet of je dat weet. Daarom valt die naam voor mij wel af.
Ik hoor juist Isa echt heel veel en vind het meer een afkorting van Isabel, wat ik wel schitterende naam vind. Féline trouwens ook en Fayenne vind ik ook mooi maar wel in een andere categorie. Féline wat chiquer en liever en Fayenne de glamourversie.
Isa! En anders Feline. Vajen / Fayen / Fayenne vind ik niet mooi. Beetje uitgekauwd, te gehypet of zo.
Oeh dit helpt wel dames! Thanx! Zoals ik het nu lees gaat de naam Fayen(ne) toch afvallen. Twijfelde ik ook al erg aan, dus jullie reacties helpen zeker om deze naam toch te laten gaan. Ben nog wel benieuwd naar meer reacties, twijfel blijft bestaan tussen Isa en Feline...