Feline natuurlijk Wij hebben wel met een streepje erop. Isa vind ik niet zo, Ize leuker. Ik ken een Iseline (volgens mij zo geschreven), is een beetje een combinatie.
Mmmm... Philou en Faya vind ik wel leuk, maar Feline en Isa toch net iets leuker. We hebben idd overwogen om de naam pas te kiezen na de geboorte, maar ik merk dat ik daar een beetje onrustig gevoel aan overhoudt. Ben een beetje bang dat ik straks na de bevalling niet helder meer na kan denken en dan maar gewoon snel iets kies en er later spijt van krijg Het helpt al heel erg dat er iig 1 van de drie namen is afgevallen !(Fayenne), en ook dat Feline en Isa beide door veel dames wel leuk gevonden worden. Dus aan alle dames die al gereageerd hebben, heel erg bedankt voor het meedenken!! Meer reacties op (voorkeur) voor Feline of Isa zijn zeker nog welkom! Op deze manier gaan we er vast uitkomen voor de bevalling
Herkenbaar. Wij twijfelde ook tussen 2 namen. We konden het niet eens worden.. Toen op het forum ook een poll geopend maar die liep gelijk op dus daar hadden we ook niet veel aan. Net na de geboorte keken we naar onze jongste zoon en we vonden beide dat de naam die mijn favoriet was/is het beste bij hem past! En we zijn er nog steeds heel erg blij mee
Ja dat is voor iedereen anders. Ik wilde persen de naam na de geboorte pas kiezen en had hem al vanaf dat ik 25w was. Heb er nog allemaal namen bij gezocht maar die vielen dus af. Ik vind beide namen erg mooi klinken maar Feline wat lieflijker en Isa wat sterker. Misschien kan je eens kijken naar jullie karakter. En eventueel naar het karakter van het kindje voor zover je het kan zien de eerste dagen. Is het een pittig kindje zou je bijvoorbeeld voor Isa kunnen gaan en is het een rustig kindje voor Feline. Ik roep maar wat maar vind beide namen leuk. Als ik ooit nog een meisje mag krijgen dan zou Benthe heel hoog op mn lijstje komen.
Mijn zus heeft de twee namen waar ze niet konden uit kiezen in een zkje gestopt en haar zoontje er eentje laten uittrekken. Die naam zou het worden. Maar toen zoonlief er DE naam uittrok, hadden ze allebei zo iets van 'oh, jammer dat het de andere niet is'. Toen waren ze zeker dat het de andere moest worden! Misschien kan je dat eens proberen?
Dames, bedankt voor al het meedenken en het advies! We hebben de namen inderdaad in een zakje gestopt en er eentje uit gehaald. Eerst mijn man, dat voelde 'goed', daarna nog een keer gedaan door mij, weer dezelfde naam, voelde nog steeds goed. Deze tip werkt volgens mij goed, we zijn er eindelijk uit! Bedankt iedereen!
Flauw he.. Dat houden we nog even voor ons Als de kleine er is hoor je het! Maar nu nog even niet.. Ben toch een beetje bang dat er mensen uit mijn omgeving meelezen met dit forum. Dan is de verrassing er helemaal af...