Mijn vriend kwam ineens met de naam Jesse. (Terwijl hij die eerder van het lijstje heeft weggestreept, hihi mannen). Wat vinden jullie van de naam Jesse?
Heel erg leuk!!!! Leuker dan Tygo, Collin en Roan nog! Past ook super bij EMily! Ga je het Hollands of Engels uitspreken? Ik ken 2 Jesses, 1 met een broer en een zus: Daniel en Hannah en 1 met een broer en 2 zussen: Wietse, Hannah en Silke!
Niet zo leuk, omdat er 2 uitspraken mogelijk zijn. Verder vind ik Emily een veel nettere naam dan Jesse. Máar, het is leuker dan de 3 opties die je eerst had!
We vinden de nederlandse uitspraak het leukst. Alleen twijfelen we of het bij emily past. Dit is tot nu toe de enige naam die we beiden echt leuk vinden.
Bij Emily vind ik een nette naam als Jonathan heel leuk staan, ook best internationaal. Ik zal zo eens verder denken voor andere suggesties.
Ik vind [jesse] wel leuk [djesse] niet dus het ligt aan de uitspraak of ik hem leuk vind. Jullie kiezen voor de Nederlandse uitspraak en dan vind ik het leuk. Emily en Jesse vind ik leuk passen bij elkaar.