Hallo allemaal het is nog pril maar wij verwachten een tweede kindje een meisjes naam hebben we al nog van eerste zwangerschap maar zijn nog opzoek naar een leuke jongens naam bij Sem we houden van een beetje korte stoere naam misschien kunnen jullie ons helpen haha
daan staat ook op mijn lijstje, vindt het alleen niet helemaal top bij sem. mijn neefje heet tom vindt ik te veel op tim lijken. dank je wel voor je reactie zie dat jij ook een sem hebt blijft leuk haha
Sem & Abel Aaron Ben Brent Cas Dirk Dex Finn Guus Gijs Hugo Jack Jurre Jip Jon Jules Luuk/ Luke/ Luc Leen/ Len/ Lenn Max Marc/ Mark Mees Niek/ Nico Nathan/ Nate Pim Ron Rein Stan Stijn Toby Tijn/ Tijl Vico Vince Vind zelf Max er erg leuk bij, wie weet heb je nog iets aan mijn lijst(je)
Cas leuk! Coen / Koen in de vriendenkring Teun minder Stan in de vriendenkring Rens in de vriendenkring Jens leuk! Jelle nee Lars in de vriendenkring Rick in de vriendenkring Nick me broertje heet zo vindt ik wel erg leuk maar wordt een beetje lastig ????Zit er misschien iets tussen???? zit genoeg tussen maarin onze vriendenkring aan beide kanten haast alleen jongens vandaar dat het zo moeilijk is . dank je voor je reactie
Abel Ard / Art Bas Bernt Boaz / Boas Bor / Borre Bram Cas / Kas Dolf Erik / Eric Ewoud Gijs Jens Jip Joaz / Joas Joep Jonah Jonne Joost Jop / Job Kars(t) Krijn Lex Loek Luuk Mark / Marc Mart Mas / Mads Mees Menno Midas Moos Naud / Noud Niek Niels Noah Olaf Pim Raf Ralf / Ralph Roan / Rowin / Rowen Roek Roel / Roelof Seb / Sebbe / Sep(p) / Seppe Stef Thije / Tije Tibbe Tijn / Thijn Tim Timo Tom Twan Tybo / Tibo Wout / Woud / Waud / Waut