Kims lievelingsknuffel, komt bij de prijsmepper vandaan, denk dat ze daarvoor bij het kruidvat of trekpleister lagen. Hij is zon 20 cm hoog, en een heel dun nekje. Heb er maar 1, en gaat overal mee naartoe. Dringend op zoek naar nog een exemplaar
Ik heb er wel een, maar hij is bij mijn dochtertje ook behoorlijk favoriet. Ik heb hem van mijn zus gekregen, als ik haar spreek, wil ik wel even vragen of ze nog weet waar ze 'm vandaan heeft.
Ik heb hem niet voor je. Heb je hier al gezocht? : Knuffelkwijt.com // Knuffel kwijt? Zoek en vindt uw knuffel!
Heb haar maar even gebeld... Zij dacht dat ze hem bij het kruitvat vandaan had. Maar of ze 'm nog hebben...?
O wat lief dat je hebt gebeld. Bij het kruidvat ligt ie niet meer. IK baal er ect ervan, als de dood dat ik hem kwijtraak. Heb wel 2 witte hazen, die zijn hetzelfde alleen dan wit. Als iemand wil ruilen? Groetjes eline
je zou gewoon is kruidvat moeten mailen of ze, ze nog hebben heb ik ook wel is gedaan en wie weet komt er nog ergens een boven water
damn anders had je kunnen maillen naar het merk.. ik heb overigens hetzelfde hoor, een leeuwtje gekocht bij de aldi van nicotoy nou nergens meer te vinden zelfs nicotoy zelf is nog aan het zoeken..
balen is dat op marktplaats worden ook heel veel knuffels aangeboden ik heb mijn zoons knuffel daar gevonden na veel zoeken ik heb even voor je gezocht op knuffel haas en haasje maar stond er niet bij. Je kan op marktplaats ook een gezocht advertentie aanmaken dat zou ik zeker even doen. je weet nooit wie er reageert! succe sen groetjes