Tempen en clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Flippo123, Feb 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hey hey meiden...

Even een kort vraagje en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb meerder malen gehoord dat tempen niet betrouwbaar is als je clomid gebruikt...
    Weet een van jullie of dit ook daadwerkelijk zo is?

Liefs

2. Flippo123

niemand een idee?

3. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Tempen is NIET betrouwbaar als je hormonen gebruikt.

4. Flippo123

ok! thnx Maartje!
    Ik gebruik namelijk Clomid... heb afgelopen maandag een knal posi ovulatie test gehad... 2 dagen later mijn eitje gevoeld en nu sinds 3 dagen super gevoelige tepels/borsten...
    Dus mijn idee was dat mn eitje wel gesprongen zou zijn alleen zegt mn temp kaartje wat anders zeg maar!
    Nadat hij 2 dagen terug omhoog was gegaan naar de 37... issie nu weer gezakt naar de 36,77!

5. naatje1984

Sep 6, 2009
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,

Ik moet van mn gyn gewoon tempen.ik slik clomid,dus ik neem aan dat het wel betrouwbaar anders zou ik dat niet steeds moeten doen. Ik ken meerdere vrouwen die in hetzelfde ziekenhuis als mij lopen en ook clomid slikken en die moeten ook allemaal temperaturen.

groetjes

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hoi meid.... tempen is zowieso niet enorm betrouwbaar... een lichte schommeling in je weerstand of tempen op een niet vast moment zorgt al voor een schommeling..

ik gebruikte ovu testjes.... de 1e ronde dat ik in het zh echo,s kreeg meteen een ovutest naast gehouden die hele cyclus... en toen wist ik precies hoe het zat..

als je ovutest aleen op 1 a 2 dagen positief is zijn ze betrouwbaar.... als ze gedurende de rest van de tijd ook uitslaan dan werken ze niet voor jou... dit ligt dan aan pco...

als je eipijn voelde.... en een posittest had...kun je er zeker van zijn dat je een eisprong hebt gehad.... als je over 14 dagen ongie word ( liever niet natuurlijk;)) dan weet je het helemaal zeker

gr Jose

7. Flippo123

Thnx Joseetje!

Ik heb idd echt 2 dagen een duidelijk positieve test gehad... heb geen PCO's :) Heb een echo gehad en hormoonhuishouding is op orde volgens de gyn :)
    Woensdag bloed prikken op progesteron en vrijdag weet ik de uitslag er van en dus ook of ik echt een eitje heb gehad!
    SPANNEND!
    Over 10 dagen is mn NOD dus we wachten maar "rustig" af :p

Share This Page