heyhey ik ben opzoek naar een geboortegedichteje maar kan het niet vinden er staat in; "dat was de aandacht die jij bedoelde" dat is het enige wat ik me weet te herinneren... wie kan mij helpen? ps ik plaats het expres hier want al sik het onde rgeboortegeedichtjes zet krijg je bijna geen reacties.... bvd
9 maanden in je moeders buik van de ruimte maakte je optimaal gebruik spartelend in het rond ongeacht wat je moeder er van vond met het horen van je vaders stem gingen je voetjes van de rem totdat je zijn hartslag voelde dat was de aandacht die je bedoelde we zijn heel blij dat je er nu bent en we zullen je alle liefde geven kleine meid Bedoelde je die?!?
Maakt toch niet uit... daar zijn we hiervoor samen! Een beetje hulp en we kunnen elkaar een flink eind vooruit helpen. Hopelijk heb je er wat aan gehad... Groetjes, Josien
zekers... maar heb nog een vervolg vraag...... officieel is het geloof ik; we zijn heel blij dat je er nu bent we zullen je alle liefde geven kliene vent.... maar wat rijmt op kleine meid? ik weet niet wat het word... ofjah beter gezegd ik wil gewoon beide hebben.... enig idee?
Misschien zo: 9 maanden in je moeders buik van de ruimte maakte je optimaal gebruik spartelend in het rond ongeacht wat je moeder er van vond met het horen van je vaders stem gingen je voetjes van de rem totdat je zijn hartslag voelde dat was de aandacht die je bedoelde we zijn heel blij dat je er bent na al die tijd en we zullen je alle liefde geven kleine meid