miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Weegschaal26, 17 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weegschaal26

Weegschaal26 Nieuw lid

20 jun 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb de afgelopen maanden iets bizars meegemaakt. Graag wil ik dit met jullie delen.

Op 18 november heb ik mijn laatste menstruatie gehad. Tijdens deze menstruatie had ik kleine steekjes in mijn onderbuik die ik wel heel veel op een eisprong vond lijken.
    Op dag 11 ben ik gestart met een ovulatietest en gelijk was het raak. Er verscheen een :). Op dag 12 wederom een :). Op dag 13 weer. Daarnaast had ik vanaf dag 5,6 last van mijn borsten en was mijn temperatuur vrij hoog, rond 37,1/37,2. Aangezien ik het wel raar vond dat mijn temperatuur vrij hoog was, mijn borsten zeer deden en de ovulatietesten positief bleven, heb ik op dag 14 een zwangerschapstest gedaan. Deze gaf aan dat ik 1-2 weken zwanger was.
    Ik kon het eigenlijk niet geloven, want dat betekende dat ik dus bevruchtbaar ben vlak voor of tijdens mijn menstruatie. Een paar dagen voor mijn menstruatie hebben mijn vriend en ik nog gevreeen, dus in theorie zou het mogelijk kunnen zijn. Na mijn menstruatie tot aan dag 10 hebben we niet meer gevreeen.
    Op dag 18 heb ik weer een test gedaan en deze gaf aan dat ik 2-3 weken zwanger was. Qua stijging van HCG klopt het dus, maar ik begon wel bloed te verliezen. Dit bloedverlies is niet meer gestopt en helaas heb ik afgelopen dinsdag zoveel bloed verloren dat het niet anders kan zijn, dan een miskraam.

Omdat ik in mei een MA heb gehad, heb ik nu een doorverwijzing gevraagd aan mijn HA en heb deze gekregen. Heb het idee dat mijn hele cyclus van slag is...

Het is een heel verhaal geworden, maar wilde het graag even van me afschrijven.

Liefs!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    in de eerste plaats sterkte natuurlijk!

kan het zijn dat je vermeende menstruatie (rond 18 november) een ovulatiebloeding was? en dat je toen dus zwanger bent geworden? was het een andere menstruatie dan normaal? minder of korter?

ik hoop voor je dat het snel weer klopt allemaal en dat je snel zwanger mag worden en blijven natuurlijk!

3. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    sterkte weegschaal!

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Heel veel sterkte meis.

Misschien kan je toch even naar je huisarts om eventueel bloed te laten prikken voor de hcg en eventueel een doorverwijzing voor een echo.

Ik wil nog even zeggen dat zoveel bloedverlies niet altijd op een mk hoeft te duiden. (weet het uit ervaring)

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid. En hoop dat je snel zwanger zult zijn en dan een hele mooie goede zwangerschap zult hebben.

Veel succes en sterkte Weegschaal!

6. Weegschaal26

Weegschaal26 Nieuw lid

20 jun 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu voor 18 januari een afspraak bij de gynaecoloog staan. Ben heel benieuwd hoe dat gaat lopen en wat ze gaan onderzoeken. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?

@ Surf: mijn laatste menstruatie leek een hele normale menstruatie, vandaar dat ik zo verbaasd was om langer zwanger te zijn dan mijn laatste menstruatie.

Het is erg verwarrend allemaal en het houdt me toch wel erg bezig.

Bedankt voor jullie lieve reacties!

7. Weegschaal26

Weegschaal26 Nieuw lid

20 jun 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    @smiley24: zie nu pas jouw berichtje. Wat is jouw ervaring met bloedverlies tijdens de zwangerschap?

Deel Deze Pagina