Lieve meiden, Ik ben vandaag 5.2 zwanger. Heb alleen al de hele dag een drukkende pijn rechts onderin mijn buik. Ik weet het het kunnen mischien ook mn banden zijn.heeft iemand dit ook 1 of meerdere dagen achter elkaar en dan ook continue gehad?en hoe is dit afgelopen? Ik ben nl. Zo bang dat het een bbz is. Dit heb ik vorig jaar mee moeten maken aan de linkerkant in mijn eileider.... Hoop toch op positieve berichten..... Liefs butterfly
Hallo Butterfly, Dat gevoel heb ik ook, alleen dan links in mijn buik.... Ben benieuwd naar de reacties die gaan komen.
Heb ik ook gehad in week 5 en 6........ maakte me ook ongerust maar met de echo zagen we dat de kleine uk gewoon in m'n baarmoeder zat. Ben nu 8 weken en die drukkende pijn is weg. Als je t niet vertrouwd gewoon vk bellen
ik zou gewoon bellen met je vk en het uitleggen. ik denk dat het voor banden pijn zeker nog te vroeg is.ik hoop voor je dat alles goed is
Hey meiden, Ik heb een echo.gehad en uk zit gelukkig in mijn baarmoeder. Nog.geen kloppend hartje..5+3.... Ben nog steeds niet gerust want de buikpijn is echt erg. Bah Thx voor jullie reacties!
Hoi hoi Ik heb het ook gehad, maar dan op links! Deed echt zeer en was ook als de dood voor een bbz! Bij een inwendige echo bleek toen een cyste van 7 cm op mijn eierstok te zitten! Hebben ze daar bij jou ook op gecontroleerd?? Rond dit termijn gaat het hartje pas kloppen, dus heel normaal dat je dat nog niet hebt gezien op de echo. Over een weekje zou je dat wel kunnen zien! Duimpjes draaien en positief blijven! En natuurlijk gefeliciteerd!
ow dat kan zeker bandenpijn zijn bij mij vanaf de 5 weken al verschrikkelijk.Ligt er wel aan wat ik heb gedaan. Voel het nl extra wanneer ik heel actief ben geweest. Neem je rust op tijd!
@ Krullie, ze zag wel een grote follikel aan mijn eierstok..tenminste ze dent dat het een follikel is.. Morgen heb ik weer een echo..ben dan 6+1 pff als het hartje dan maar klopt dan bem ik ietsje meer gerustgesteld.... Pff dit is echt killing en nog extra.door die walgelijke buikpijn Liefsss
Nou meis, dan zou ik dat morgen maar eens heel goed na laten kijken want als een cyste echt groot wordt kan dat heel gevaarlijk zijn!! Als ze al iets zag zitten de vorige keer, is de kans wel aanwezig dat het een cyste is en dat moet je toch goed in de gaten houden. Ik gok erop dat de pijn daar vandaan komt! Heel veel succes morgen en plezier met het kijken naar jullie ukkie!! Hopelijk is alles goed!! *duim duim duim* X
Hai krullie, Ze noemde het nu idd een cyste, maar als het goed is moet ie kleiner worden.ze houden het in de gaten en als er iets is mag ik altijd bellen! Ben vandaag precies 6wkn en het hartje van ukkie klopte al!!!maandag mag ik weer eene cho. Liefs
Als je nu nog steeds pijn hebt zou ik de huisartsenpost bellen, kan namelijk ook een blindedarmontsteking zijn... En daar wil je niet mee blijven rondlopen!
Hey iedereen, Ik heb ook een vraagje ivm pijn in mijn lies. Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben, de CB gaf aan 2-3 weken. Dit kan kloppen, mijn laatste periode is begonnen op 4 Augustus, ik zou nu dus 4 weken en 5 dagen zijn. Nu heb ik sinds gisteren avond toen ik in bed ben gaan liggen, veel last gekregen in mijn linker lies.... De pijn straalt uit naar mijn been en geeft een zowat tintelend gevoel soms, alsof er een zenuw gekneld zit ofzo... Is het te vroeg om de vk te bellen en vragen voor een echo? Heb echt heel slecht geslapen vannacht, omdat ik me zorgen maak om een bbz.... Dit is ons eerste kindje, en heb in april dit jaar een mk gehad op +/- 5 weken.... Alvast bedankt voor jullie adviezen en gedachten hierover!!!
@Migoa - tnx voor het advies. Vandaag gaat het al een stuk beter gelukkig Gisteren avond met een vriendin (die 12 weken zwanger is) gaan zwemmen en vannacht goed geslapen. Geen last meer gehad. Nu voel ik nog weinig, net soms wat een vervelend gevoel vanonder en/of aan de linkse en rechtse kant, zal waars een zenuw geweest zijn die klem zat... Ga er vanuit dat dat juist een goed teken is Ga al jaren bij de ostheopaat ook, omdat ik vaak hoofdpijn en vastzittende zenuwen heb. Ben er dinsdag geweest, dus zal daar wel mee te maken hebben gehad.