help!! DUBIO!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Spanish, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spanish

Spanish Niet meer actief

dag meiden!

ik zit even met een probleem.
    Ik heb sinds 4 dagen bruin verlies
    heel gek want ik ben ALTIJD!! regelmatig ongesteld.
    we zijn nu anderhalf jaar voor een 2e kindje bezig.
    nou heb ik dus al een paar dagen ongelooflijke zere borsten
    terwijl ik dus vorige week EIGENLIJk me innesteling zou moeten hebben
    zou dus een week te vroeg ongesteld worden want de laatste x werd ik het op 28 mei.
    heb heeeel af en toe heb ik een klein beetje bloed gehad, maar het zet niet meer door. het lijkt zelfs wel alsof het bruinverlies aan het minderen is.

maar elke keer als ik hoest krijg ik toch luchtbelletjes van beneden dus het staat wel open neem ik aan :S

help!!

xxx

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meid,

Kan me voorstellen dat je dit vreemd vindt. Ik weet niet of het evt van een late innesteling kan komen, want dan verwacht je geen oud bloed (=bruinverlies). Denk dat je gewoon moet afwachten op je nod of je ongesteldheid dan wel of niet doorbreekt. Je kunt nu nog geen zekerheid krijgen helaas, al snap ik dat je het liefst zou weten wat er in je lichaam gaande is.

Je laatste zin over die luchtbelletjes en dat iets open staat snap ik alleen niet???

3. Spanish

Spanish Niet meer actief

Nou dat met die luchtbelletjes heb ik sinds mijn bevalling
    aug. 4 jaar geleden, dat als ik vruchtbaar ben, of ik ongesteld ga worden dat ik mijn baarmoedermond open voel staan dmv dat als er druk op mijn onderbuik komt te staan, dat er luchtbelletjes naar buiten komen.

BEHOORLIJK irritant!
    maar weet dus niet of dat aanhoudt als je in verwachting bent of niet.
    Dus ik weet nooit waar ik aan toe ben :(

xxx

4. Spanish

Spanish Niet meer actief

Nog steeds niks.. het bruin verlies begint nu te veranderen naar lichtbruin slijm :S

xxx

Deel Deze Pagina