ik meld me alvast hier :)

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tord, Jun 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    hoi allemaal,

7 maanden geleden hebben we een prachtige dochter gekregen. Graag zouden we zo snel mogelijk voor een tweede wonder gaan, maar ik heb helaas nog steeds geen menstruatie, sinds de bevalling.
    Maargoed, ik zal toch alvast beginnen hier mee te lezen en schrijven, en hopelijk kunnen we snel beginnen met de eerste ronde!

Veel succes allemaal,
    groetjes!

2. Aprill

Aprill Niet meer actief

Succes meid... een eisprong komt meestal voor de menstruatie, ik hoop dat je snel zwanger bent
    van een lief klein beebje :)

Geef je nog borstvoeding?

3. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    ja, ik geef nog borstvoeding, en ik weet dat dit negatief kan beinvloeden, maar ik had gehoopt dat ik toch wel ongesteld zou worden nu ik de borstvoeding aan het afbouwen ben (in verband met de fruit- en groentehapjes)...
    Bedankt voor je lieve woorden!

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Welkom hierzo en hoop dat je snel weer een lopende cyclus hebt..
    Heel veel succes met zwanger worden en natuurlijk ook heel veel plezier!

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

Apr 13, 2010
    8,882
    0
    0
    zuid-holland
    welkom hoop dat je snel een normale cyclus heel veel succes met zwanger worden

6. robertha

robertha Bekend lid

Oct 14, 2008
    816
    0
    0
    Hallo!
    Hartstikke leuk dat jullie voor een 2e willen gaan! 7 maanden is een hele leuke leeftijd;)
    Borstvoeding kan er voor zorgen dat je ongi niet op gang komt. Als het dan uiteindelijk wel op gang is, heb je niet altijd meteen een eisprong (kijk maar bij mijn temp kaartjes) maar heel veel vrouwen zijn vruchtbaarder na de zwangerschap dus ik zou zeggen: Geniet lekker van elkaar en misschien komt dat kleine wordertje wel sneller dan je denkt!:)

7. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik had mijn eerste menstruatie toen mijn kleine 6 maanden was (maar zonder eisprong) de maand erna een korte LF van 3 dagen, daarna 6 dagen en steeds langer... dus als je LF kort is, komt het toch vanzelf goed ;) je hoeft er geen borstvoeding voor te minderen :)

Ik kan je aanraden om te tempen, zo krijg je inzicht in je cyclus.. hier een makkelijke uitleg (mocht je interesse hebben):
    Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen

Ik geef nog steeds bv aan mijn dreumes, zo'n 6/7x op een dag ;) mijn LF is nu 11 dagen :) (10 is genoeg voor een zwangerschapskans)

8. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Wat leuk...ik hoop dat als Koen iets je ouder is en mijn knip weer wat hersteld is wij ook snel voor een 2de kunnen gaan. Maar goed de kleine man is pas 5 en een halve week...hoop voor jou dat het snel mag gaan. Succes

9. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

May 4, 2010
    2,003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hoi, leuk dat je hier ook komt meekletsten en hoop dat je snel zwanger bent. Tot die tijd lekker genieten van je kleine meid.

10. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Welkom en succes hoor!!:D
    Liefs

Share This Page