Goedemorgen dames, Ik heb echt jullie hulp nodig! De eerste naam weten we ondertussen.. Maar nu de 2e.. wij willen de kleine graag vernoemen naar mijn 2 neefjes.. die heette conner en duncan.. Maar daar gaan we.. ik dacht duncon.. precies de helft van allebei haha.. Maar spreek je dat dan denk je hetzelfde uit als duncan? Bedankt alvast !
Oh Duncon vind ik echt niks, sorry! Maar ik hou ook echt totaal niet van knippen en plakken met vernoemingen, ik zou dat gewoon Duncan Conner kiezen als tweede en derde naam. Of Duco?
Duncon heb ik nog nooit gehoord. Klinkt een beetje alsof het perongeluk fout is geschreven. Dus ik zou gaan voor Duncan.
Duncon vind ik ook niet mooi. Ik zou het gewoon als 2 namen houden, Duncan en Conner en roepnaam Duco vind ik ook leuk!
Eens met hierboven, vindt duncon ook niet mooi geschreven óf klinken. duco mooie tussenoplossing als tweede naam
Duncon is een beetje raar vind ik. Ik ging ff knutselen maar werd er niet beter op: Concan Dunner Duco lijkt me zeker een goede!
Als je wilt vernoemen zou ik beide namen erachter plakken. Tenminste, zo hebben wij het gedaan. Ik heb eigenlijk helemaal niks met vernoemen, maar als het kon nog minder met van die gekuntselde namen. Mijn man vond vernoemen wel heel waardevol, dus hebben alledrie onze kinderen achter hun roepnaam (die niks met de vernoemingen te maken heeft), twee andere namen, en dat zijn bij dochter en jongste zoon de roepnamen van de opa's en oma's. En bij de oudste de roepnaam + doopnaam van mijn opa.