hee dames. ons kindje is een mixje van turks, surinaams en nederlands. natuurlijk kan ik niet met henk en annie aankomen. het hoeft geen turkse/surinaamse naam te zijn. als ik alleen mocht kiezen werd het voor een meisje Hailey en voor een jongen Eli (Elijah). alleen is mijn vriend het hier niet zo mee eens. wie weet er leuke en aparte namen ?
hij heeft zijn zoontje naar zichzelf vernoemd. ik heb geen idee wat zijn smaak is eerlijk gezegd. sowieso wil ik zelf niks dat met JAY/DJ in de naam heeft.
Dan vallen alleen Jesaiah en Jeremiah af, hoewel je Jesaiah ook gewoon met de J uit kan spreken (sterker nog: met die bedoeling zette ik m ook neer )
Elora Damaris Alyssa Maite Solana Kendall Candice Peyton Nuria Gioya Valente Milena Dilara Caprice Zola Xenia Yentl Ebony Elenore Fabrice Terrence Montell Delray Jermaine Isaiah Keano Alessio Trevor Donovan Cameron Judah Armando Orlando Randall Rick Rocco Reza
Anders hem ook een lijstje laten maken met de namen die hij mooi vind. Misschien zit er wel een naam tussen die jullie beide mooi vinden!