Hallo mamma,s en aanstaande mama,s Misschien hebben een aantal van jullie mijn vorige topic gelezen over het ontstaan van mij zwangerschap. eerst een positieve test toen een echo waar niks op te zien was en me hcg dat bijna niet steeg. daarna een echo waar bijna niks op te zien was en zou ook nog wel eens buiten de baarmoeder kunnen zitten en 2 weken terug een echo waar een super mooi vruchtje op te zien was met mooie hartslag. Alleen was er nog niet helemaal goed te meten hoe ver ik ben. zo als het er uit zag toen 6 weken en 2 dagen dus nu 8 weken en 5 dagen, maar het vruchtje zag er wel iets groter uit. En mijn ongesteldheid was 11 maart dus het kan ook langer zijn. en morgen heb ik dan eindelijk de echo waar op we te horen krijgen hoe ver en of het vruchtje goed gegroeid is. Aan de ene kant ben ik helemaal happy dat ik het kleine wondertje weer te zien krijg maar aan de andere kant toch ook de angst dat het misschien niet genoeg gegroeid is. de manier waarop duidelijk werd waarop we zwanger zijn geworden maakt me toch wel wat ongerust. zouden jullie voor mij willen duimen. hoop morgen goed nieuws hier neer te kunnen zetten. Een zenuwachtige moeder.
Hey meis, Weet niet heo laat je de echo had, maar als je hem nog moet krijgen, heel veel succes! Hopelijk kunnen jullie even genieten van een mooi lief klein beebje!
hey hallo, vanmiddag om kwart over 1 de echo, en na het inbrengen van de echo was eigenlijk meteen al te zien dat het hartje gestopt is met kloppen. Dacht echt dat ik door de stoel heen zakte, toch uit eindelijk naar het wel niet wel niet wel uit eindelijk toch helaas niet. Was waarschijnlijk wel iets langer zwanger maar met 8 weken en 5 dagen overleden. De gedachten die mij wel iets troosten zijn dat het kindje toch echt niet levensvatbaar was en zelf besloten heeft niet door te gaan. Hoe zwaar voor ons ook!! Heb er voor gekozen om het zo snel mogelijk weg te laten halen. Weet niet maar vindt het zo raar om nou zwanger te zijn van een dood vruchtje. Maandag wordt onder narcosse het vruchtje weg gehaald. Weet eigenlijk niet goed meer wat te schrijven. Wilde het hier even delen met jullie. Liefs miranda
Och meissie, heel veel sterkte! Succes met de curretage maandag, lichamelijk is het allemaal goed te doen! Dikke knuffel!
dank jullie wel dames!! Nog steeds onwerkelijk dit!!! maandag wordt ik als eerste geopereerd om 8 uur, zie er vreselijk tegenop. maar afwachten lijkt me ook een hel!! nogmaals dank dames voor het volgen van me topic en de reactie,s groetjes miranda