Help! echo kindje te klein?!

Discussion in 'Zwangerschap' started by bijtjuh16, Jul 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

Hallo,

Ik heb met 14 weken + 2 dagen de eerste echo gehad omdat we er pas laat achter zijn gekomen dat ik zwanger was.
    Nou zat de doorsnee van het hoofdje netjes op 14 wk + 1 dag, maar het lijfje zat op 13 wk + 4 dagen.
    Ik maak me nu erg veel zorgen over of er niet iets mis is..
    Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    3,425
    1
    0
    geen zorgen maken!
    er zit nog geen week verschil tussen de meting... als ze er een milimeter naast zitten, scheelt dat alweer een paar dagen...
    en geen kindje groeit helemaal gelijkwaardig!

Lekker genieten hoor!

3. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

je hoef je geen zorgen te maken....

bij mij was het hoofdje ook goed op maat en het lijfje ook wat kleiner dan wat het eigelijk zou moeten zijn...
    in week 34 heb ik ene groei echo gehad en opeens was alles goed en alles op maat...
    dus maak je geen zorgen de kleine heb tijd zat om nog op de goeie lengte te komen..

4. bijtjuh16

Bedankt voor jullie snelle reacties!
    Ik probeer er ook maar gewoon van te genieten anders maak ik mezelf helemaal gek! Zagen jullie ook een beetje op tegen de 20 weken echo?

5. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik kon niet wachten om de 20 weken echo te hebben....
    want iedereen zat al van jha word een meid en ik en me vriend zeiden al vanaf het begin word een boy en iedereen streef na de 20 weken echo kijken wie er nu gelijk had dus dat was wel heel leuk...
    maar was wel zenuwachtig een beetje ervoor want jha dis me eerste kindje en wat ik van zoiets moet verwachten jha das bij iedereen verschillend zat alleen maar te hope dat het gezond was en dat was die gelukkig....

6. bijtjuh16

Wij willen ook graag weten wat het wordt, dus ik ga daar maar flink aan denken! En dan inderdaad hopen dat de kleine gezond is. Je hoort tegenwoordig zoveel verhalen, moet er maar niet teveel bij nadenken.
    Jij moet trouwens ook niet lang meer!
    Succes met de laatste lootjes!

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

mijn man heeft bij de 20 weken echo gevraagt wat normaal is en toen zei mijn vk dat er 2 weken verschil in mocht zitten..
    net wat jacky zei 1 milieter scheeld alweer een dag of meer..

8. Maia

Maia Niet meer actief

het kan inderdaad een beetje verschillen en dit verschil is niet erg.

hier waren de benen altijd een week voor op groei dan de rest ;)

9. noena

noena Fanatiek lid

Nov 4, 2007
    1,114
    0
    0
    ik heb ook een klein kindje in mijn buik, maar bij de 20 weken echo zeiden ze dat het helemaal niet erg is..

mijn 1e kindje was ook klein bij de geboorte, en nu is ze net 1 geweest en iets boven gemiddelde met lengte en gewicht

Share This Page