7wk 5dgn echo gehad helemaal top

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door rastagirl, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    vandaag echo gehad en het hartje kunnen zien en horen oh geweldig en het is al echt een kindje joh jeetje wat mooi

over twee weken termijn echo dus ik ben benieuwd zoooo lief

vond het jammer dat ze dat ding me doos uit haalde hahahahah normaal nooit last van hoe sneller eruit hoe beter maar het was zooo mooi om te zien mijn klein wondertje en alzoo bewegelijk geweldig hihi

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mooi hè?? ze hadden van mij ook nog wel een tijdje door mogen gaan, maar helaas, na een half uur uit, toen inwendig, weer uitwendig, iemand anders er bij gehaald en die weer inwendig vonden ze het mooi geweest LOL. Nu maar lekker genieten!

3. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ik krijg morgen mijn eerste echo en dit is de eerste keer dat ik het inwendig krijg....whaa vind het echt spannend en hoop echt dat alles goed gaat daar binnen. Had je er geen last van dat het inwendig was, gingen ze diep naar binnen en deed het zeer??
    Ben erg benieuwd

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zeer deed t niet hoor en diep, sja geen id eigenlijk. Niet op gelet haha. Bij mij moesten ze wel veel draaien enzo dat was niet zo fijn maar pijnlijk was het niet ofzo.

5. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    je bent zo in de ban van het wondertje in je buik je voelt niets en dat gedraai neem je op de koop toe
    ze gaan trouwens niet diep hoor en pijn nee joh dat ding is wel lang en dun maar qua lengte gaat alleen het bovenste naar binnen klein stuk en tja de dikte verdwijnt whhahahahaah

Deel Deze Pagina