Help! Een beetje te veel pit!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by angela24, Oct 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    6 dagen nadat Liz geboren was kreeg ik al van de wijkverpleegkundige te horen dat het een hele pittige tante zou gaan worden. En ze heeft gelijk! Poeh poeh....... Winkelen is een ramp, mevrouw zet het op een krijsen en wil niet meer in de kinderwagen zitten als het haar niet meer uitkomt. Ze wil wel lopen maar dat gaat niet altijd!
    Als ze boos wordt kan ze soms haar nagels in mijn nek zetten! GGRRR!
    Verschonen is een ramp, Mevrouw doet dan net of haar weet ik veel wat wordt aangedaan en draait zich alle kanten op en krijsen! Ook op het kinderdagverblijf wordt ze boos als ze geen zin meer heeft om aan tafel te zitten. Gaat dan zitten draaien in haar stoel en overstrekken.
    Onze kabouter gooit zich op de grond als ze het ergens niet mee eens is.
    Als ze goed over de zeik gaat dan gaat ze overgeven.

Dit is soms echt vermoeiend en ook echt voorschut. Nu geef ik er niet aan toe maar zij ook niet! Ik probeer haar ook af te leiden met een liedje oid maar vaak helpt het niet.

Wanneer geeft ze re eindelijk eens aan toe dat het niet werkt?

2. the same here.......alleen als ik voet bij stuk houdt,houd ze op.
    VB. vaak als ze aan het lopen is gooit ze haar zelf op de grond en begint te krijssen, ik laat haar daar en loop een paar stappen verder en dan houd het van zelf op,staat ze op komt ze naar mij toe.
    Denk echter dat dit een periode is.

3. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    Ik HOOP dat dit een periode is! Het is zo vermoeiend zo! Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en werk dus dagelijks met kinderen. Ik moet zeggen dat het met e eigen kind toch moeilijk is hoor! Hoeveel ervaring ik ook heb!

4. Marscha

Marscha Niet meer actief

Haha mijne is ook zo'n pittige tante! Maar dat zei de kraamzorg al gelijk de 1e dag!

Ze huilt ook niet, nee ze krijst!

Overal dr nagels inzetten en vooral zichzelf helemaal openkrabben als ze een huilbui heeft!

Met verschonen valt het nu tegenwoordig wel mee met het krijssen maar alsnog houd ze alles zo krampachtig vast dat het bijna onmogelijk is om kleertjes aan te krijgen...

Wat wel helpt is gewoon schijt hebben aan de buren en haar soms even laten krijssen. Na 5 minuten als ze dan nog niet stil is (want meestal valt ze vanzelf in slaap) loop ik naar dr toe en geef ik haar even mn pink om op te sabbelen. Praat wat lief tegen haar en dan valt ze zo in slaap...

Ook als ik aant shoppen ben en ze zet het op een gillen geef ik de pink even... dan is ze stil.

Omdat ik borstvoeding geef vindt ze een plastic speen maar niets! Dus het is altijd of een tepel of een pink... vermoeiend! :( Kan dus niets aanpassen of even rustig zitten ergens...

Ja het is er echt eentje met een gebruiksaanwijzing hoor!

Ze wil absoluut niet in de kinderwagen! Alleen maar in de draagzak. vanaf het begin al. Erg vermoeiend een hele dag shoppen met zo'n draagzak.

Gewoon laten huilen helpt soms heel erg bij mij. Ze valt vanzelf dan in slaap en zo niet na 5 minuten pink erin en dan valt ze alsnog in slaap.

Sterkte met jullie kinderen! Gewoon je eigen "wondermiddel" ondekken!

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,269
    6,800
    113
    Hier sinds deze week ook ineens een drama Queen, :(

Zondag het hoogte punt, op de grond huilen en overgeven van kwaad heid.

Ze zeggen dat negeren helpt, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan,

:(

Tot 1 jaar was ze echt voorbeeldig. Altijd lachen en nooit boos. Alles was prima.

6. loulappie

loulappie Actief lid

Jun 28, 2007
    181
    0
    0
    Horeca
    Lelystad
    ach zo een heb ik ook ja Lee Ann wil niets wat niet in haar straatje past op dat moment maarja eigenschuld want ik was zelf ook zo vroeger KOP OP DAMES!

7. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    herkenbaar haha. ze zeiden bij mij direct na de bevalling dat t een pittige tante zou worden. ik dacht echt hoe weten ze dat nu al? maar ze hebben gelijk gehad. er staat me dus nog heel wat te wachten lees ik wel
    vooral winkelen, verschonen of zelfs maar sokken aantrekken is een afschuwelijke drama hier. en bij de oppas is ze poeslief. grr

8. baard

baard Actief lid

Jul 9, 2006
    196
    0
    0
    verzorgende
    hier nog zon pittig ding.
    dat zeiden ze ook al tijdens de bevalling, gek he.
    vond het toen ook raar maar het blijkt wel.
    ze kan ook heel lief zijn maar ook heeeel katig.
    \en ze heeft een hele sterke wil!
    je kan er tegen in gaan en denken wie gaat er winnen.
    ik geef echt niet toe maar toch wint zij vaak!
    ze krijgt dan haar zin niet hoor, maar gaat dan echt vreselijk tekeer!
    en dan schaam je je dood en niets dat haar dan stil krijgt.
    enige wat helpt is uit laten razen.
    ook met slapen, gewoon laten huilen is het enige wat werkt, en vaak is dat maar even!
    lastig he!
    ze is nu 16 maanden

9. gerda

gerda Actief lid

Nov 15, 2005
    242
    0
    0
    ik negeer hem en loop weg dan komt ie meestal na even van zelf gr gerda

10. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    Is zeker lastig maar vaak ook gewoon voorschut als ze zich weer eens op straat gooit of het op een gillen zet midden in de winkel! Hoop dat ze snel gaat snappen dat het niet werkt!

Succes allemaal!

Share This Page