Charlotte drinkt eigenlijk al een tijd uit de tuitbeker diksap En normaal doet ze het heel netjes zonder te knoeien Maar de laatste week drinkt ze en dan laat ze het zo uit haar mond lopen.. is dit een fase , zou het te maken kunnen hebben met tandjes? Of moet ik er gewoon wat van zeggen of de beker dan afpakken? Ik heb al een paar keer gemopperd op haar en de beker weg gezet maar dat maakt haar eigenlijk niets uit. Plus met aldat geknoei is het moeilijk om te controleren hoeveel ze nu daadwerkelijk drinkt. Het maakt trouwens niets uit wat er in de beker zit. Ik doe er altijd diksap in maar ook met water of iets anders erin knoeit ze zo..
Mijn dochter doet dit ook sinds een paar dagen, laatste slok laat ze er gewoon weer uitlopen.... Volgens mij is dit gewoon een soort van spelletje, ik reageer er maar niet op en hoop dat het vanzelf weer ophoudt
Rick heeft dat aan het begin echt heel veel gedaan, elke slok liet hij er gewoon weer uitlopen. Maar nu doet hij het meestal niet meer. Heel soms als ie eigenlijk niet meer hoeft doet ie het nog. Maar het is echt een spelletje.