Mijn zoon is 15 maand en heeft een Bumbaverslaving op dit moment hij is nog niet van bed, en de deur van mijn dressoir wordt open gedaan en de dvd's van bumba komen tevoorschijn. Zet zijn stoeltje voor de TV en Gaat mama stalken met het woord BUMBA!!! Bij mijn ouders wordt direct de tv kast geopend, de tv wordt aangedrukt en de Dvd-speler en gaat mijn moeder stalken met het woord BUMBA!!! Ik word dus gek van die gele clown haha. Ik denk dat ik die Gert van studio 100 maar ga mailen, of hij bumba niet kan schrappen Ik zelf heb mijn zoon niet de hele dag voor de TV, hij mag van mij wel even bumba kijken, 3 afleveringen ofzo en daarna doe ik de TV weer uit... dan is het krijsen natuurlijk, maar een hele dag bumba lijkt mij niet gezond Vind het wel erg lief om te zien hoe hij zijn stoeltje en alles klaar zet voor de TV haha. Zijn er meer Kindjes die een "verslaving" hebben waar mama gek van wordt?
xander keek bumba al vanaf dat hij 3 maanden is, van het consultatie bureau stonden met hun mond vol tanden dit heeft tot 14 maanden geduurd, ik heb zelfs zijn eerste verjaardag helemaal in bumba stijl gedaan, alles bumba. Maar nu zins een paar maanden is hij helemaal fan van de bibaboerderij van de c1000!!!! bumba is ook nog een toppertje maar bibaboerderij is nu nr1 en ik wordt er helemaal gek van ik kan alle 4 de dvd,s woord voor woord mee praten, maar ja xander vondt het feest dus ja dan brabbel ik wel lekker met hem mee!!!!
haha ik kan de dvd's van bumba inmiddels ook woord voor woord mee praten, en mijn zoon weet inm. ook wat er gaat gebeuren... bijv. er komt een beest (kaka noemt hij dat) uit de tent, dan schreeuwt hij enthousiast KAKA!!! voordat het beest uit de tent komt.
Misschien een oplossing om niet de hele dag de dvd's aan te hoeven horen: een boek van Bumba! Kunnen ze hem toch zien en hoeven jullie hem niet te horen! Hier nog geen verslaving... maarja. Vanaf hoe oud lieten jullie je kindje kijken?
Hmm, boekjes van Bumba heb ik ook 2, maar daar vindt meneer dan weer weinig aan. Ook hier wordt regelmatig 'Bumba!' geroepen, zeker als Jelle net ontbeten heeft, en meestal mag ie dan ook wel kijken (komt rond kwart over 8 ). We hebben nu ook sinds kort er een DVDtje van, en inderdaad, nu weet ie de DVD-speler ook ineens te vinden
Hier eerst bumba, maar sinds kort Dora. Mijn man had die dvd gekocht en nu weet Jesper ineens hoe de dvd speler werkt haha. Wij laten hem wel eens een half uurtje kijken en eerlijk is eerlijk, nu ik op het laatst van de zwangerschap loop ook wel eens wat langer. Hij vind het geweldig en zet idd ook zijn stoeltje voor de tv, zo schattig. Overigens ben ik niet zo van het tv kijken, maar in het weekend ofzo moet het toch kunnen. Straks zijn verjaardag in dora stijl, vind ie vast leuk!
Sesamstraat en Bumba idd...... Hij begint als een gek te grijnzen als die het deuntje hoort van 1 van de 2 en klimt op de bank en gaat er eens goed voor zitten hahaha! Eerst was die helemaal gek van Elmo..en nu dus die gele clown..
Hier Bumba, zandkasteel en Elias de reddingsboot. We hebben al een hele collectie want mama wil ook wel eens wat anders zien..
Ja, vreselijk, maar hier ook een Bumba-verslaafde. Tot een maand of 2 geleden keek ze alleen 's ochtends een kwartiertje t.v. (waaronder dus Bumba), maar ik moet toegeven, ik ben na de geboorte van ons zoontje soms even te druk en dan is het wel even makkelijk om er een dvd-tje in te schuiven . Ik zing ook vrolijk mee 'waar is die stomme clown'. Pfff, vraag me werkelijk af wat die persoon die dat programma heeft bedacht dronk, spoot, snoof of slikte , het gaat toch werkelijk nergens over, maar ze vinden het blijkbaar geweldig! Het zandkasteel vindt ze nu ook erg leuk, gaat al beter dan Bumba, al zit ik me steeds aan die Toto te ergeren, haha! Oh ja, we hebben ook een Dribbel dvd, dat gaat nog het best, tenminste niet van die achterlijke stemmen of geluiden.
Hier zijn ook 2 boekjes van Bumba, maar de dvd is toch echt mooier vind mijn zoon... Diegene die bumba bedacht heeft was dronken volgens mij. Dit weekend zat mijn zoon bumba te kijken, en een vriendin van mij die hier was lag helemaal dubbel van het lachen haha. En mijn zoon keek haar echt zo aan van "wat is hier lollig aan?"
Haha ik vind bumba ook leuk Af en toe zijn de filmpjes te droog voor woorden, des te leuker Maar hier nog geen dvd's maar die ga ik eens in huis halen denk ik. Op TV komt toch alles wanneer wij juist niet het ding aan zetten... Het is vooral handig als mama even wil koken en meneertje even geen zin heeft om voor zichzelf te spelen
Joey vind Bumba nog wel leuk maar die "fase" heeft hij nu gehad. Nu moet ik met hem dansen op "HiHaHinkelen" en op "Ik ben Boos" van de BibaBoerderij. Inmiddels de CD in huis en in de auto.. Leuke is dat er bij ieder verhaaltje op de DVD wel een kern van waarheid in zit! Maar ik denk dat we vanaf morgen de muziek eens gaan afwisselen voor Woezel en Pip oid
Via Hopla overgelopen naar Bumba. De hele dag hoor ik alleen maar Bumba. En gisteren toen ze de hele dag geen Bumba gezien had, stond ze midden in de huiskamer: Bumba.... Buhumbaha..... *snottersnif* Mama, buhumba.... snif snif... Dus heb ik toch maar Youtube met Bumba opgestart . Samantha kijkt al vanaf ze klein is (3 a 4 maanden) wel eens naar tv. Maar zit er heus niet de hele dag voor. Ze keek eerst naar Pieter Post. Pas vanaf dat ze ca. 1 is kijkt ze naar TikTak, Hopla, en dus Bumba.
Ha ha ha.... Hier ook een bumba fan... Ze heeft zelfs een bumbaknuffel. Vind het zelf ook niet zo bijzonder.. maar je zal zoiets maar bedacht hebben. Gelukkig is "Toootoooo" hier nu favoriet. Vind ik zelf ook een stuk leuker om te kijken. Haar inktvisknuffel heet nu ook "ssjwiepp".
Jeps Bumba hier ook, al is het de laatste tijd wat minder. Tegenwoordig is het "Spobob" ( Spongebob ) en "Dowa" ( Dora ) Oh en hij is gek op traktors, flipt 'ie helemaal de pan uit als hij er 1 ziet. Traaaaaakrrr Traaaaakrrr, springen dansen gillen etc. etc. Maf kind.