buggy titanium baby breeze op fiets?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Moppiepoppie, Aug 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    2,072
    250
    83
    Even een hele domme vraag: wie weet of de titanium baby breeze op de fiets kan en hoe dat dan moet? Is daar iets voor te kopen van titanium baby, waarmee hij op de fiets vastgemaakt kan worden? Of heb je daar een algemeen ding voor waarmee buggy's op de fiets kunnen? De titanium baby heeft namelijk een andere vorm in 'inklap-stand' dan gewone buggy's (hij is een stuk breder), dus werkt een algemeen buggy-ding voor op de fiets dan wel?

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    je hebt er een speciale houder voor! ik zal ff in ons topic vragen, daar hebben er een paar ook 1.
    bevalt die buggy? ik wil hem ook :p

ps: kom je nog eens langs waaien bij de mama's?

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Heyy

ofceel kan de titum niet op de fiets er is geen bugel voor. maar je kan hem wel op de fiets doen met de bugel van de zapp alleen heb ik dan wel gemerkt dat je zo'n exstras spin elastiek nodig hebt. want alleen die van de zapp vondt ik niet genoeg

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Ik heb de titantium baby ook, maar als ik een buggy meeneem op de fiets is dat een simpele goedkope buggy, dat gaat veel makkelijker.

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    oh dan was dát dus die speciale houder, die van de Zapp! solly misgelezen ;)

Share This Page