Deze broek. Hoe combineren met mijn lengte?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 14 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Voor de feestdagen heb ik deze fantastische broek. Alleen: hij blijkt lastig te combineren met mijn lengte vind ik. Ik had er een fantastische blouse in beige zebra dessin bij gekocht (zie bijlage), maar omdat dat ook een wijder model is, ziet dat er met mijn lengte en postuur niet uit. :o: totaal niet elegant of stijlvol, maar echt alsof ik erin verzuip. Niet mooi.

Nu heb ik ook een strakke uitgebreide trui in beige. Beetje saai misschien maar op te leuken met sieraden. Maar: dit ziet er al helemaal niet uit want ik ben van boven héél smal en dan wordt het contrast met de wijde broek alleen maar super groot. Met mijn korte beentjes erbij. Hmmm, ook geen succes! Ben maar 158 cm.

Dit is de broek:
    Screenshot_20191214-213400_H&M.jpg

En dit is de blouse die ik er oorspronkelijk bij had:

Screenshot_20191214-214210_H&M.jpg

Tips welkom!

RM1996 vindt dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

En met hele mooie hoge pumps erbij om je benen optisch langer te laten lijken? Door de hoge taile van de broek lijken je benen als het goed is ook al langer. Persoonlijk zou ik voor strak erop gaan. Denk dat er geen vrouwlijke vormen meer zichtbaar zijn met een wijde blouse hierop.

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ehmm, ja dat zou een optie zijn. Probleem is wel dat ik dan nog gauw ergens hoge pumps moet scoren wil ik ze nog kunnen inlopen. Enkellaarsjes heb ik zat, maar hierbij zijn pumps mooier.
    Ik ben iets te enthousiast geweest toen ik nesteldrang had aan het einde van de zwangerschap. Heb super veel kleding en schoenen weg gedaan :roflmao: (ik was álles zat, haha).

Boordevol en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

Oh zonde joh. Ik zou zelf voor een nude/beige/zand tint pumps hieronder gaan. Vind de broek trouwens super leuk en mooi!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Inderdaad beige pumps eronder!
    Ik vind het een ontzettend gave outfit!

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Vertel mij wat, zeker zonde haha!
    Dank voor de complimenten overigens. Ik ga eens op zoek naar idd beige of zwarte lakleren pumps!

7. RM1996

RM1996 Fanatiek lid

15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    En met zo’n broek is een zwart colbert met iets straks eronder (body of mooi shirt/top) en dan indd pumps ook heel mooi! (Vind ik:oops:)

En anders is wat bovenstaande dames zeggen ook absoluut waar! :D

Priscillaxxx, Syane en Nina Sanders vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Syane, Louise11110 en RM1996 vinden dit leuk.
  9. Louise11110

Zwarte body+blazer en deze schoenen. Ik zou willen dat ik dat kon hebben:roflmao:

Ik vind die schoenen echt fantastisch.

Syane en Nina Sanders vinden dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

Die schoenen kan iedereen hebben en zijn ook makkelijk te combineren, dus ik zou zeggen doe eens gek!!

11. Louise11110

Haha kon het maar. Ik ben 1.83 en mijn vriend is iets kleiner. Dus dat ziet er gewoon niet uit.

dreumesje en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Mijn man zei: mooie schoenen, echt wat voor jou.
    Resultaat: besteld haha!

dreumesje, Bailey07, Lamode en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.040
    2.726
    113
    Vrouw
    Ja, zeker de hoogte van de broek een beetje breken met een blazer en een mooie strakke body daaronder. Zou de blazer er top simpel houden in combi met die heerlijke, hysterische maar geweldige pumps

14. BliksemSter

BliksemSter Niet meer actief

Was je van plan de blouse in de broek te dragen? Het is juist een paperback model die over je bovenkleding wordt gedragen. Erg leuk en juist super mooi als je lang bent. En dan is de blouse ook niet zo wijd want hij zit in je broek gestopt.

Bailey07 en RoIn vinden dit leuk.
  15. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Leuke broek, ik zou er een zwart strak shirtje bovenaan doen en dan sowieso lippenstift in de kleur van de broek en dan elegante zwarte hakken er onder. Persoonlijk vind ik de hak die je liet zien veel te laag. Maar dat is een kwestie van smaak.

Novi, Nina Sanders, Tranquila en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

Ik vond hem ook aan de lage degelijke kant maar wel mooi qua print. En om aan te sluiten bij jouw lippenstift tip zou ik dan ook de nagellak daarbij matchen.

Meral vindt dit leuk.
  17. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Yes, en de print is absoluut top!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Dit indd! Ik heb ook zo n soort broek en een wat lossere blouse op die ik in mijn broek doe. Super leuk & chill setje! Die broeken zitten echt heerlijk :)

Bailey07 en BliksemSter vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jazeker in de broek, tuurlijk! Maar ik ben juist níet lang he?! ;)
    De schoenen worden morgen bezorgd

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. BliksemSter

BliksemSter Niet meer actief

Echt?? Ik zou zweren dat je dat schreef... dat je lang bent :D Ik ben klein in elk geval en draag hem dus met de blouse/trui erin en met pumps eronder.

Deel Deze Pagina