Even je topic opgezocht hoor! Ben op vakantie dus geen tijd alles te lezen maar iedereen slaapt nog.. dus nu toch ff gedaan! Klinkt goed allemaal!!! Fijn joh! Enjoy the ride!
We hoeven alleen maar een rondje groningen te doen en kijken welke agent met de breedste glimlach rondloopt
Hahaha hoe uitgebreid? Met alle details? Laat ik zeggen dat het erg warm was. Niet alleen door het weer. Hahah. We hebben vooral hele fijne gesprekken gehad! We staan er allebei precies hetzelfde in. Ondanks dat we allebei niet opzoek waren naar een nieuwe relatie, willen we dit zeker heel graag een kans geven. Het voelt zo ontzettend goed! Hij staat, ondanks alles wat er is gebeurd, zo positief in het leven. Hij heeft echt zin om van het leven te genieten en dat vind ik zó aantrekkelijk! Hij heeft een hele mooie lach ja waarbij zijn ogen echt spreken. Deze man is zo bijzonder! En ik ben zo blij dat ik het geluk heb gehad om hem te mogen ontmoeten. Ja, jullie kunnen wel merken dat ik smoorverliefd ben. Lig te stralen in mijn bed.