@Philou Hahha een wurgslang zelfs. Geniet echt lekker van je verliefdheid en wat geweldig lief van je schoonouders!! Wat een toppers <3
Wat een heerlijk topic! Geniet ervan en blijf vooral updates plaatsen! Worden wij met zn allen ook heel vrolijk van Hele fijne reactie ook van je schoonouders. Het zal zeker lastig zijn maar ze zullen jou ook al het geluk gunnen. Mijn collega heeft haar man ook verloren en is inmiddels hertrouwd. Haar schoonouders hebben haar man helemaal opgenomen in hun gezin. Zo gaan ze dus nog steeds samen op vakantie met haar schoonouders etc. Vind dat zo mooi. Dat gun ik jullie ook! Maar zo te lezen zit dat wel snor
Ja, mijn schoonouders zijn echt topmensen. De liefde voor elkaar is inderdaad erg groot en sinds het overlijden alleen nog maar groter geworden. Ze zeggen ook wel eens dat ze hun zoon verloren zijn, maar er een dochter bij hebben gekregen. Ik houd onvoorstelbaar veel van die mensen en ben ook zo dankbaar dat zij in ons leven zijn. Ze zijn zo waardevol. Voor mij, voor de jongens. Zij kunnen hen dingen vertellen over hun vader die hijzelf niet meer kan vertellen. De liefde tussen mijn schoonouders en de kinderen is ook zo mooi om te zien. Een enorme rijkdom! @LVtje Wauw, wat ontzettend mooi! Wat fijn dat het zo kan! Vooral omdat je ook wel eens leest en/of hoort dat het totaal anders loopt.
Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt, met het hele 'te mooi om waar te zijn' principe. Probeer het los te laten, het is je allemaal zo gegund!
Dat is wel echt heel erg fijn mooi dat jullie nog zo'n band hebben en er voor elkaar zijn in plaats van elkaar zijn verloren. En die wurgslang.. ach, zolang jij hem met rust laat zal hij jou niet aanvallen gewoon met een boog eromheen
Ik ga het toch zeggen.. Je nieuwe vlam is best wel goed herkenbaar.. zijn voorgeschiedenis, beroep en woonomgeving staan hier dus voor wie hem kent is de link snel gelegd. Weet je zeker dat je je prille relatie hier zo wilt delen en vooral, weet en wil hij dat ook?
Ik lees je topic nu! Maar meid geniet er lekker van het is je gegunt!! Fijn dat je zo een lieve schoonpuders nog hebt die met je meedenken en met alle liefde wat extra op de kids willen letten.
Nou das opzich geen erge reactie hoor. Best slim. @Philou we gunnen jou het allerbeste! Maar hopelijk ben jij en hij niet herkenbaar hier omdat het niet verpest mag worden door zoiets.
@Tupps helemaal geen verkeerd advies. @ts anders vraag je beheer of ze de posts met teveel info over je vlam (beroep, omgeving) weg willen halen. Dan kun je hier verder zwijmelen met ons maar laat je de herkenbare details over hem achterwege.
Nou absoluut geen waardeloze reactie! Juist heel goed om daar alert op te zijn. In je enthousiasme deel je wel eens wat. Maar hij weet er van en vindt het geen probleem. En ik weet zeker dat ik het hier zo wil delen. Vind het heel fijn om het hier kwijt te kunnen, maar bedankt voor je berichtje!
Wauw wat een verliefdheid spat er van mijn scherm als ik dit topic lees Ik begrijp dat je het erg zwaar hebt gehad en nu nieuw geluk hebt gevonden. Kan alleen maar zeggen “ga ervoor” als het goed voelt! Heel veel geluk samen en geniet van deze heerlijke periode!!!!