Wees jezelf en waarschijnlijk is hij net zo nerveus als dat jij bent. Jullie hebben allebei een onwijs zware periode meegemaakt, wat het misschien juist ‘makkelijker’ maakt. Ik denk dat niemand echt jullie gevoel zal snappen. Dus dat hebben jullie (helaas) al gemeen. Til er niet te zwaar aan en heb gewoon een leuke avond. Dat verdien je! Ik heb ook nog vaak aan je gedacht, hoop dat het goed met jullie gaat
Wauw alweer 3 jaar geleden. Ik kan me je topic nog heel goed herinneren. Heel veel plezier vanavond! Zie het als een gezellig avondje uit met misschien wel een hele leuke man
Ik vind het wel weer heel leuk wat van je te horen joh! En de tijd kruipt als je op iets spannends zit te wachten! Mogelijk heeft hij dat nèt zo! Wat gaan jullie doen? Weet je dat wel?
Wat leuk dat je weer terug bent. Denk nog regelmatig aan je... Wat leuk een date, en spannend vooral. Laat het maar lekker gebeuren joh, voor hem is het net zo spannend! Heel veel plezier! Laat je nog weten hoe het was?
Aaahhh Wat ontzettend leuk voor je. Is je zo ontzettend gegund!!! Hoop dat je een hele fijne avond hebt waaruit nog veel meer mooie momenten mogen komen
Wat een lieve, leuke reacties! We hebben inderdaad hetzelfde meegemaakt, dus wat dat betreft een raakvlak. @RoIn Yes we gaan eten en daarna zien we wel of we nog wat gaan doen en wat we dan gaan doen. Het zal wel lachen zijn als hij net zo zenuwachtig is als ik ben maak ik me straks weer druk om niks. Ik laat zeker weten hoe het was! De middag is al bijna om.
Nahh super leuk en is het niets dan heb je toch weer een keer gedate en is de volgende keer de drempel iig minder hoog Maar voor nu: heeeeel veel plezier, geniet er van en eetsmakelijk!
Haha veel plezier gewenst. Hij is vast net zo zenuwachtig Weet je al wat je gaat aantrekken en hoe je je haar gaat doen?
Haha jaa niks is goed. Ik ben niet zo van de jurkjes, zeg maar helemaal niet. Dus het wordt denk ik gewoon een broek met een leuke blouse ofzo.
Lekker gaan waar jij je prettig in voelt, het is immers de bedoeling dat hij jou leuk gaat vinden zo als je bent. Ik kan mij ook bijna niet voorstellen dat hij niet zenuwachtig is haha. Daten is toch ook heel spannend, dat maakt het ergens ook zo leuk. En je heb niks te verliezen, enkel wat te winnen eventueel. Heel veel plezier, op een geslaagde avond!
Wat leuk! Alles is al gezegd dus ik wil jullie beiden een fijne avond samen wensen met als uitkomst date nummer 2
Een date, wat leuk! Ik herinner me jouw topic nog, en ik heb me nog vaak afgevraagd hoe het nu met je gaat. Ik had er alleen geen idee van dat het alweer 3 jaar geleden is, daarom twijfelde ik even of ik wel de juiste persoon in gedachten had. Jouw handtekening gaf de bevestiging, ik herinner me nog dat de tweeling nog maar enkele maanden oud was. Wat vliegt de tijd! Eigenlijk is alles al gezegd, dus ik wil je alleen maar een hele gezellige avond wensen. Misschien helpt het voor de zenuwen als je dat ook als doel voor ogen houdt: in eerste instantie een gezellige avond met z'n tweetjes. (Daarna zie je wel weer....) En denk maar zo: voor hem is het vast ook superspannend. Geniet ervan!