Help, een date!

Discussie in 'De lounge' gestart door Philou, 2 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Nou ja, wat jij zegt is natuurlijk meteen weer de andere kant ;) voor mezelf zou ik echt wel een half jaar tot een jaar wachten, en dat terwijl A. Nog klein is en zijn vader en ik nooit samen zijn geweest dus hij dat ook niet weet.
    Maar puur omdat ik eerst zeker zou willen weten dat iemand een blijvertje is. En tuurlijk, garanties lrijg je nooit. Maar na 2 maanden is de kans dat de verliefdheid niet over gaat in houden van groter dan na 6 maanden. Dan weet je toch vaak wat beter wat je aan elkaar hebt.
    Maar dat is verder ook voor ieder persoonlijk :)

Huismuisie en Philou vinden dit leuk.
  2. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    Ik zou lekker met ze allen na een indoorspeeltuin ofzo gaan. Dus geen toevalligheden van elkaar tegen komen nee gewoon afspreken kunnen de kinderen spelen en jullie kletsen.

Philou vindt dit leuk.
  3. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.921
    5.835
    113
    Dank dames:D! Heel fijn om de mening van anderen te lezen. Want, wat kan het moeilijk zijn om erachter te komen waar je goed aan doet:oops:. We beseffen dat we erg verliefd zijn en willen de beslissing om voor een ontmoeting te gaan dan ook goed overwegen. Mocht die ontmoeting er komen, dan is het ook niet veel meer dan toen op het voetbalveld. We zijn ook zeker niet van plan om de kinderen daarna bij elke afspraak te betrekken. Allebei vinden we het welzijn van de kinderen het meest belangrijk en we zullen de omgang met elkaar dan ook aanpassen aan hen. Zijn zoon is inderdaad net zo oud als mijn oudste en qua tijdsverloop zijn onze situaties vergelijkbaar. Anders hadden we zeker veel langer gewacht.

We kennen elkaar nu zo’n twee maanden, ja. Dat is natuurlijk niet heel lang. Ik begrijp daarom dan ook dat mensen zeggen liever eerst meer zekerheid te willen hebben. Maar, wanneer heb je dat? Dat vind ik dus zo moeilijk. Hij ook trouwens. Ik denk dat we daarin ook wel gekleurd zijn door wat ons is overkomen. Dat we zo zijn gaan leven. Met het idee dat die zekerheid dat het allemaal goed blijft gaan er nooit is. We weten alleen zeker dat we graag met elkaar verder willen. Maar hoe dat loopt? Geen idee.

Door de gesprekken die we hebben voelt het ook alsof we elkaar al veel langer kennen. Het zal ongetwijfeld komen doordat we dingen met elkaar kunnen delen die we niet met anderen kunnen/willen delen. Het voelt daardoor ook als meer dan alleen erg verliefd zijn.

Maar! Erg verliefd ben ik zeker en ik zal daardoor vast alles mooier zien. Ik bedoel, niks krijgt die lach van mijn gezicht:roflmao::roflmao::roflmao:. We gaan wel zien hoe het loopt. Er staat nog niks vast. Het zal zeker weer ter sprake komen als we elkaar weer zien. En ik kan hier sowieso om meningen vragen en dat vind ik erg fijn. Dus bedankt dames, jullie zijn toppers:D!

Liselou, masami, Wenda en 33 anderen vinden dit leuk.
  4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Mooi @Philou :)
    Wanneer zien jullie elkaar weer?

Philou vindt dit leuk.
  5. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    @Philou ik snap het echt hoor dat je dingen met elkaar wil delen. En dat alles zo geweldig voelt.

Goed dat jullie er zo verstandig mee omgaan en samen zoveel kunnen delen.

2 maanden is nog niet heel lang maar wel al eventjes. Ik zou ook de herfstvakantie aanhouden denk ik als richtlijn zoals iemand eerder al opperde.

Dan ben je een maand of 5 verder vanaf het begin. Heb je ook iets om samen naar uit te kijken.

De basis leg je nu en moet denk ook zonder kinderen goed zijn. Het is wel echt fijn dat jullie straks eventueel een echt gezin kunnen vormen waarbij de kinderen niet teveel in leeftijd verschillen en je geen rekening hoeft te houden met co-ouderschap. Dat zal alles tzt wel echt veel makkelijker maken.
    En ook dat je elkaar echt echt begrijpt. Zoiets vinden is bijzonder en versterkt na zoiets heftigs alleen maar de band!

Geniet gewoon van het hele proces. En dan komt alles echt wel goed denk ik.

Zoe123, Lill, Philou en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.921
    5.835
    113
    @Lill Woensdag:D!

@Huismuisie Ohja rondom de herfstvakantie kan natuurlijk ook. Helemaal niet aan gedacht:roflmao:. Het is zeker bijzonder en de band wordt er inderdaad door versterkt. De band voelt ook al heel sterk. Alles voelt heel intens. Misschien een valkuil, ik weet het niet. Genieten lukt aardig:D! Het zal ook vast wel goedkomen inderdaad.

Fantykoekie, maartje84, Lill en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Maak er weer iets leuks van vandaag/vanavond/vannacht!!!

Philou en Syane vinden dit leuk.
  8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Jaaaaa. Het is woensdag :D

Philou en Fantykoekie vinden dit leuk.
  9. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Nou heb het gestuurd hoor, zat het maar uit te stellen, maar ik gaf ook al geen antwoord meer dus dan kan ik maar beter meteen duidelijk zijn ipv dat die de hele tijd zit te wachten.

10. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Vergist in het topic?

11. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Yes! Haha ...

12. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Al 22 pagina's lees ik mee.
    Ik word hier heel blij van .
    De verliefdheid, de spanning. Heerlijk!!.

Meid, je tovert een glimlach op mijn gezicht.

Vwb de kinderen geen tips. Volg je gevoel, dat is vaak het beste.

Philou en marloes80 vinden dit leuk.
  13. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Heel veel plezier! Geniet!

Philou vindt dit leuk.
  14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Heel veel plezier!!

Philou vindt dit leuk.
  15. PerfectLittleTwin

PerfectLittleTwin Bekend lid

11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Zo, dat waren 22 pagina's om te lezen, maar wel hele leuke pagina's!!

Geniet ervan! ❤️

Philou vindt dit leuk.
  16. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    En hoe was je date gisteren? Weer zo leuk en gezellig als anders???

Philou vindt dit leuk.
  17. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Philou vindt dit leuk.
  18. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.921
    5.835
    113
    Het was zeker net zo leuk en gezellig als anders! Het was geweldig:D. We zijn niet eens weggeweest ofzo. Maar gewoon, bij hem zijn is geweldig:roflmao:. De woorden vriend en vriendin zijn gevallen whaaaa:roflmao:. Adem in, adem uit:oops:. Haha nee, ik zweef. Ik ben zó gek op hem. Ik ben smoorverliefd, maar ik voel ook zo veel voor hem als persoon. Het is zo’n sterk iets. Ik kan het niet eens uitleggen:oops:. Ik voel me ook echt bijzonder door hem. Door wat hij zegt en voor me doet. O dames, kan wel pagina’s volschrijven:roflmao:. Ik denk de hele dag aan hem en tel de dagen af tot ik hem weer kan zien:oops:.

Lisette89, Lill, Zomerrr en 34 anderen vinden dit leuk.
  19. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.603
    4.018
    113
    Vrouw
    @Philou schrijf toch vooral pagina's vol! :D

Syane en Philou vinden dit leuk.
  20. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Hahaha heerlijk om te lezen en om zulke gevoelens te hebben! Geniet ervan en ga ervoor :D

Philou vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina