Vast omdat ze inmiddels een heerlijk saai burgerlijk leventje nastreeft met haar vriendje Gewoon, zoals het hoort als je een fijne relatie hebt. Ontvang graag bevestiging of mijn hypothese klopt
Haha ik lees de eerdere berichtjes nu pas. Maar het gaat goed hoor! De feestdagen vieren we gewoon thuis. Niet samen. Hij komt wel nog een dagje met zijn zoon bij ons thuis. Maken we er zelf wel een feestdag van. De kinderen kunnen het ook zo goed met elkaar goed vinden. Heerlijk om te zien. Ik heb inmiddels zijn ouders en schoonouders ontmoet. Wat een geweldig lieve, mooie mensen. Ze waren oprecht blij voor ons en ik voelde me zo welkom. We hebben op deze manier een hoop lieve mensen om ons heen. Enorme rijkdom. Tussen ons gaat het heel goed. De liefde voor hem groeit elke dag, maar die verliefdheid ook. Ik kan niet naar hem kijken zonder vlinders te krijgen. Ik vind het heel fijn hoor, maar jeetje het is ook wel intens. Ik word moe van die emoties de hele tijd. Zo’n saai burgerlijk leventje lijkt me wel wat. Maar die eerste stap is gezet. Hij zei laatst voor het eerst ‘’ik hou van jou’’ tegen me. Ik werd zo overladen door emoties dat ik eerst niet eens iets terug kon zeggen. Arme man. Maar ik hou ook van hem. Ik had niet gedacht dat ooit nog eens tegen een man te zeggen.
Ik ook! Wat fijn voor je meid! Ik kan mij voorstellen dat er allerlei emoties bij komen. Geniet van elkaar!
Heb even dit hele topic gelezen . Wauw wat een geweldige man heb je ontmoet zeg. Voel me helemaal blij van dit topic. Wens jullie voor 2020 heel veel geluk toe samen en vooral van elkaar genieten
Wow zeg.....wat intens, krijg er ook kippenvel van als ik dit lees. Het is je zo gegund! Fijne dagen en een geweldig 2020 voor jullie!