Ja het voelt heel goed, voor hem ook. Tweede date is waarschijnlijk zondag, dan wordt het volgens mij niet zo mooi weer... Wel een heel leuk idee om te varen of te fietsen! We wonen allebei in de provincie Groningen. Hahaha ja
Wat ontzettend leuk om te horen dat er mogelijk weer een nieuwe liefde is of komt . Fijn dat het goed met jullie gaat, ik heb me ook nog vaak afgevraagd hoe t met je zou zijn.... bizar dat t alweer 3 jaar geleden is van t andere topic. Geniet van de dates, je hebt t verdiend
Jaja!! Super leuk joh! Een nieuwe date..in slecht weer.. workshop body painting.. Massage.. Maar serieus, ik ga er ook over meedenken!
Wat fijn dat de date zo leuk was!! Veel plezier zondag! Zal nog even nadenken. Is al zo lang geleden voor mij.
Aah wat ontzettend leuk!! Groningen...ik ken het niet super goed, de stad een beetje. Misschien gewoon de stad in gaan, Noorderplantsoen, Stadspark, Martini toren beklimmen, klimmen bij Kardinge, escaperoom, bios, eten bij het pannekoekschip. Provincie in weet ik zo niet. Iets met een gezamenlijke hobby? Als die er is. Veel plezier zondag!
Wat leuk!!! Geniet ervan zondag! Volgens mij heb je helemaal geen tips nodig, de eerste date ging ook super
Hahaha dat zou geen straf zijn . Ik vind hem zo aantrekkelijk. Escaperoom is wel leuk! Of is dat niks voor een tweede date? Hoe moeilijk kan het zijn. Laat dat ietwat maar weg. Het is wel erg maar ik kan bijna nergens anders meer aan denken. Wat lief dat iedereen zo meeleeft!
Wat een heerlijk vrolijk topic dit. Wens jullie heel heel heel veel plezier samen en bloeit de liefde op. Geniet van die vlinders!
Oh wow wat heerlijk voor je! En wat te doen tja wat vind je leuk. Er is genoeg te doen denk ik zo in de stad Groningen. Ik zou voor een eindje wandelen gaan, kroeghoppen ofzo..
Ik ben laatste met een date gaan bowlen. Super leuk! Je komisch omdat ik het echt niet kan. Dus veel gelachen!