Ja escaperoom is ook leuk idd! Ik vind het echt tof voor je! Geniet van de vlinders! Jij verdient die zo!!
Ik zit hier nog niet lang genoeg om te weten wat er gebeurd is, maar wel heel leuk om te zien hoe stapelverliefd je bent heel veel plezier zondag samen
Ah zo lief dat het me zo gegund wordt! Ik word een beetje stil van jullie lieve reacties. Bowlen is ook leuk vooral als je het niet kan idd hahaha. Is het nog wat geworden? Gezien je latere berichtje denk ik van niet, maaar voetbal is de weg naar succes hoor. @Lill Hahah jaa echt voor voetbal kiezen! Ja! Beter dan verwacht. Ergens voelt het wel dubbel..en er komt ook een stukje schuldgevoel bij kijken. Maar ik weet dat hij het niet anders had willen zien, dus uiteindelijk is en voelt het goed.
Fijn dat je beter dan verwacht kunt genieten! Ik ben geen ervaringsdeskundige maar ik denk dat het schuldgevoel begrijpelijk is. Ik hoop dat alle emoties er zullen mogen zijn: je blijheid, verliefdheid en schuldgevoel. Ze horen allemaal bij jou!
Het is wel prettig dat je dit nu doet/meemaakt met iemand die in dezelfde situatie zit en dus ook je gevoelens hierin begrijpt en ze misschien zelf ook heeft Wel heel fijn dat je die zekerheid voor jezelf wel hebt. Lekker van genieten dit
Dat schuldgevoel begrijp ik heel goed. Maar ja... alles is zo anders gelopen dan dat de bedoeling was. Iedereen verdient recht op geluk! Dat dat gevoel maar vlug verdwijnen mag!